|
Tangent Trio Dab Radio. |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
DiscomanDK ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Februar-2008 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1422 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-Oktober-2013 kl. 14:06 |
Hejsa.
Jeg sælger denne dejlige radio. Den har en rigtig god lyd, og dens tidløse design passer ind i de fleste hjem. For billeder og produkt detaljer se min DBA annonce: Prisen er 800,- ved en slå til handel. Ellers bliver der kørt auktion med en start pris på 600,- plus porto. Radioen kan opleves i Herning inden evt. køb. |
|
![]() |
|
Zickboy ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-September-2009 Status: Offline Point: 185 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kan den tage FM? - og køre den DAB eller DAB+ ?
(DAB slukkes jo lige om lidt)
|
|
![]() |
|
DiscomanDK ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Februar-2008 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1422 |
Jeg ved ikke så meget om det, men den har ihvertfald FM & DAB.
Nu har jeg lige googlet lidt og fundet producentens hjemmeside: Der står altså der er DAB+ er der en måde, hvorpå jeg kan tjekke det på apparatetet så skal jeg gerne gøre det :)
|
|
![]() |
|
Up :)
|
|
![]() |
|
Op en tur.
Fik den aldrig solgt. Prisen er dog til forhandling og den befinder sig nu i Østjylland, nærmere betegnet Skanderborg. (8660)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |