|
Hvor kan man købe skum plugs? |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Andersss ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2011 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 579 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 08-Oktober-2013 kl. 08:13 |
Jeg har lige købt et par brugte højttalere, men desværre havde han smidt bassplugsene væk. Nogen som ved hvor jeg kan få nogle nye?
|
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Selv ville jeg nok rette henvendelse til HT-fabrikanten, for det er ikke helt lige meget hvordan skummet er opbygget, desuden vil du få dem der passer lige i øjet
![]() |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
Andersss ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2011 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 579 |
Lyder pebret for lidt skum, men kunne jeg lokke et link ud af dig? Kan desværre ikke finde noget om dem.
|
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
Jamen hvad hedder dine HT?
![]() |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
Det var det du mente med HT-fabrikanten. Jeg troede det var et egentligt firma :b det er par B&W CM7'er.
|
|
![]() |
|
Så ville jeg forsøge mig hos HIFI Klubben, også selv om de ikke annoncere med plugs
![]() |
|
|
|
![]() |
|
Det prøver jeg. Lidt åndssvagt jeg ikke tænkte på det før, har lige bestilt et par nye diskanter til de højttalere. Oh Well. Tak for hjælpen :)
|
|
![]() |
|
Du er da velkommen
![]() |
|
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Hvad er diameteren på portene? Jeg har et par skumfiduser liggende fra en fejlleverence
|
|
![]() |
|
50 mm :)
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Hvor mange skal du bruge, de er 80 mm. Tror de kan bruges
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19679 |
Enten køber du de originale, ellers ruller du et par uldsokker sammen og bruger dem.
Klaus |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |