|
hjælp til køb af "budget" lærred |
Besvar |
Forfatter | |
Rasmusdc
Guld medlem Oprettet: 09-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1756 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 09-Oktober-2013 kl. 09:36 |
Jeg købte for en 4-5 år tilbage et Hivilux Gain 1.0 Tabtension 92" motoriseret rulle lærred, og jeg er enormt glad for dette lærred.
jeg har hørt utallige kommentarer om diverse fejl på lærreder, og jeg har enten prist mig lykkelig for at jeg ikke kunne se det, eller omvendt at jeg har været heldig med mit lærred. står nu og skal ud og købe et 120"+ lærred, og jeg har samme kræv, sådan funktionelt, det skal være TAB tension, det skal være motoriseret, og må meget gerne have trigger, men det er ikke et krav. en af de ting jeg har oplevet på lærreder som jeg virkelig ikke kan acceptere... det er HOTSPOT? er ikke sikker på det er det det hedder, som om steder på lærred reflektere MERE end andre steder. hvis jeg køber et Gain 1.0 lærred, så er jeg vel ikke i risiko zonen? må indrømme jeg vil ikke op og give 10k+ for et lærred, gav 3200kr for mit Hivilux... og jeg har som sagt været enormt glad for det, i samvirke med min GAMLE Z3000 Sanyo projektor.
|
|
RangerJoe
Bruger Oprettet: 16-Maj-2004 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 145 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvad med http://www.amazon.co.uk/PCW120MET-120-Projector-Screen-Tab-Tensioned/dp/B00CITWBU8/ ???
Koster ca 1300,- (det er sgu da budget :)) Desværre har de udsolgt pt. men jeg har kontaktet dem og de lover at de kommer igen om ca 1-2 mdr. (skal lige produceres i kina-land) Koster ca 800 Euro ink fragt. (+10% hvis du vil have det som et AT lærred)
|
|
Precious
Guld medlem Oprettet: 24-Februar-2012 Sted: Ikast, Danmark Status: Offline Point: 641 |
Funktioner
Tak(0)
|
Skal du så ikke blot have et Hivilux lærred igen?
(jeg kan faktisk ikke se om de stadig sælges i Danmark) Jeg har prøvet billigere lærreder, og de har alle det fænomen med at nogle steder på lærredet reflekterer mere end de andre (og specielt i midten af lærredet). |
|
Rasmusdc
Guld medlem Oprettet: 09-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1756 |
Funktioner
Tak(0)
|
jo.... måske.. budget = jeg har 8-10k til det
men jeg vil ikke op og give en formue. jeg er har bare ikke lyst til at ende i noget der er ringere end det jeg har.
|
|
Andy666
Bruger Oprettet: 05-Oktober-2011 Sted: Kgs. Lyngby Status: Offline Point: 87 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvad endte du med at købe, Rasmus?
Jeg har haft bøvl med mit Hivilux 120" siden dag 1 og vil gerne have et nyt, men tør af gode grunde ikke helt bestille Hivilux igen...og vil heller ikke gå (for meget) ned i størrelse :-/
|
|
LG OLED 65B7V
Pioneer VSX-934 DALI Lektor 3 DALI Lektor LCR DALI Lektor 1 DALI FazonMikro OPTOMA UHD42 EliteScreens 120" Cinegrey Panasonic DP-UB450 |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |