|
Sluk wifi på samsung tv |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jonasOODK ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-Oktober-2013 kl. 12:42 |
Hej Alle
Jeg har nu læst manualen for Samsung ue55es6535 tv modellen og jeg kan simpelthen ikke finde ud af slå wifi fra, så den ikke broadcaster hele tiden. Er der nogle af jer kloge hoveder herinde der har et godt svar på det?? Tak
|
|
![]() |
|
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4662 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis den ikke er tilsluttet dit WiFi-netværk, så er der vel automatisk ingen aktivitet på (jeg har ikke tjekket, men alt andet ville da være en dårlig implementering)?
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
![]() |
|
jonasOODK ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tak for svar.
Det er lidt mærkeligt, da der hænger 3 andre af samme model, som ikke broadcaster. Vi fandt en løsning ved at frakoble wifi modulet i tv'et... Så der er fundet løsning!
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |