recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - ny pc - asrock visionx
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

ny pc - asrock visionx

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
cmax Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 18-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 367
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cmax Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: ny pc - asrock visionx
    Sendt: 12-Oktober-2013 kl. 15:23
hej

har lige fået en asrock visionx3210 ind af døren - ved godt det ikke er alle der synes om den - men jeg undres lidt, ifølge det jeg har købt så skulle det være en i5 med amd7859 grafikkort, men når jeg kikke under enhedshåndtering, så står der det er en i3 og at det er Intel der er grafikkort - så er der nogen der ved om man skal opdatere nogle drivere får at den forstår den er det jeg har købt.??

Til top
Allan Jensen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 10-April-2006
Sted: Nordsjælland-DK
Point: 238
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Allan Jensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2013 kl. 15:44
Følger der ikke flere installations cd'ere med ?

Til top
cmax Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cmax Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2013 kl. 15:58
Jo en cd med bla drivers - kan det gøre at processoren skifter i i5?
Til top
Giffel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-November-2007
Sted: Haderslev, DK
Point: 1221
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Giffel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2013 kl. 16:07
Hvis du har købt en med i5 så lader det til at du har fået en forkert. En driver kan ikke lave den om fra i3 til i5.

LG OLED C1 77"
Denon AVR-X2800H
Synology DS916+
ATV 4K 3. gen
Til top
cmax Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cmax Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2013 kl. 16:25
ok - jeg er ikke den store begavelse på pc-området, men syntes jo det var lidt underligt at den viser noget andet end det der skulle være i pc'en.
Til top
Giffel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-November-2007
Sted: Haderslev, DK
Point: 1221
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Giffel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2013 kl. 16:31
Jeg ville nok tage kontakt til butikken hvor den er købt og høre hvad de har at sige.

LG OLED C1 77"
Denon AVR-X2800H
Synology DS916+
ATV 4K 3. gen
Til top
Allan Jensen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 10-April-2006
Sted: Nordsjælland-DK
Point: 238
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Allan Jensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2013 kl. 18:41
Nej selvfølgelig kan en driver ikke lave den om fra i3 til i5, men alle drivere fra medfølgende diske skal installeres før den kører som den skal. I øvrigt mener jeg ikke at den omtalte PC lagerføres med anden end i3 processoren.
Til top
cmax Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cmax Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2013 kl. 18:49
ASROCK VISIONX 321B CI5 2.5 8GB/750 HD7850M BD-R BLACK - det er den jeg har købt og som sælges fra flere butikker.!
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Juni-2006
Point: 4835
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2013 kl. 19:39

Hej Cmax.

Jeg ved ikke hvor du har købt den, men når jeg Googler så finder jeg den bl.a. hos DustinHome:

Og ja der står Processormodel Intel Core i5.

Hvis der også står det, der hvor du har købt, syntes jeg du skal henvende dig hos butiken.

Hilsen Carsten.

Til top
cmax Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cmax Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2013 kl. 20:04
Hej csell

Har jeg gjort men de har jo weekend lukket så jeg må vente til mandag. Så det først da jeg havde installeret en del på den jeg må igang med at sfinstallere. På kasse står der det jeg har købt men i kasse er det s.. Ikke den - ærgerligt.
Til top
Byteman Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 30-April-2006
Point: 76
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Byteman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2013 kl. 20:39
Normalt ville jeg lige åbne og se på processoren, men for ikke at blive beskyldt så er det nok smartest at få dem til det - der sidder jo også en blæser i vejen.......
Til top
cmax Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cmax Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Oktober-2013 kl. 10:39
hej byteman

nu tror jeg på at det jeg køber er det jeg har betalt for og da kassen var det det havde købt, så gik jeg ud fra at indholdet i pc'en også var, men det tyder det ikke på.

nu skal jeg have gjort klar til at sende den tilbage til butikken i morgen - har I et godt program som man kan bruge til at slette det man har nået at ligge på pc'en (win8,norton m.m.)?
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu