recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Artikel Galleri + Win 8??
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Artikel Galleri + Win 8??

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Muffeh Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-December-2009
Sted: Gilleleje
Status: Offline
Point: 1040
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Muffeh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Artikel Galleri + Win 8??
    Sendt: 12-Oktober-2013 kl. 20:38
Hey!

Skal lige høre, er det mig den er helt gal med, eller er der et generelt problem når det kommer til de billedgallerier, der er i mange af artiklerne på forsiden, og så windows 8??

For på min bærbare med Win 7 har jeg ingen problemer med at se billedgallerierne, hverken i IE eller firefox, men på min Win 8 maskine kan jeg ikke se billederne...
HVER gang jeg prøver at åbne dem, så toner skærmen mørk som den ellers ville gøre når den åbner, og jeg kan da se fade in og fade out animationen til billedet, men selve visningen af billederne samt bladring osv. forsvinder efter det er åbnet op... nogen forslag til hvorfor? og hvad jeg evt. kan gøre for at ændre på det så jeg kan se det fra min win 8 maskine?! Smile

På forhånd tak.
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Point: 15693
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Oktober-2013 kl. 10:39

Nej, det skal gerne virke under Windows 8 også Smile

Men der kom en ny udgave af galleri-softwaren i går, som er lagt på nu. Prøv at se om det har ændret noget.

/Lars
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2004
Point: 6661
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Oktober-2013 kl. 11:42
Det virker i Internet Explorer i Windows 8.1 - er lige testet nu. Jeg nåede desværre ikke at prøve i går.

Venlig hilsen
KB
Til top
Muffeh Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Muffeh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Oktober-2013 kl. 17:25
Har lige testet igen, den gør det stadig... sikkert et problem i min ende, men har ingen ide om hvorfor!

Skærmen ser sådan her ud når jeg prøver at åbne: http://img824.imageshack.us/img824/5715/tzjr.jpg

.. nu jeg normalt rimeligt computer teknisk, men lige det her siger mig intet.
Bruger i tilfældigvis silverlight plugin til at vise billeder? for så kan det evt. være der den ligger Smile
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2004
Point: 6661
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Oktober-2013 kl. 17:30
En ****er?

Nå, det er ikke alle ord man må skrive. Der skulle stå " E  n     a  d  b  l  o  c  k  e  r  "

Redigeret af Brixen - 13-Oktober-2013 kl. 17:32
Venlig hilsen
KB
Til top
Muffeh Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Muffeh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Oktober-2013 kl. 17:36
HA! der var svaret sku Tongue sjovt nok virker det ellers fint på min win7 maskine selvom det slået til, så har lige måtte filtrere recordere.dk fra LOL - Gider sku ik undvære det, men ved ham Lars der meget gerne så vi undlod at benytte det herinde, så det hermed gjort Wink

Tak for hjælpen Brixen! Wink
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu