|
K: Nokia 8210 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
JaAndersen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-November-2009 Status: Offline Point: 805 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-Oktober-2013 kl. 08:45 |
Er køber til en Nokia 8210
Skal være i ok stand, så har du en i skuffen vil jeg gerne overtage den for et mindre beløb ![]() |
|
![]() |
|
clausols1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-September-2007 Sted: Hedehusene Status: Offline Point: 791 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg kigger lige i aften, tror jeg har en eller to liggende. Hvor befinder du dig ?
|
|
![]() |
|
JaAndersen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-November-2009 Status: Offline Point: 805 |
Hej, lyder super - jeg er i Aalborg, men mine forældre bor i Løgstør, hvis det er tættere på??
|
|
![]() |
|
clausols1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-September-2007 Sted: Hedehusene Status: Offline Point: 791 |
Jeg bor i nærheden af Roskilde, stå det er vist posten ell. lign. :-)
|
|
![]() |
|
Jeps, men den kan vel sendes som brev i sådan en boblekuvert, hvis du altså finder en :-)
|
|
![]() |
|
Hmm tror den er røget på lossepladsen, desværre
![]() |
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24792 |
Skal det være ren mobil, eller med ledning? Jeg har en mobil med sort cover, men kan ikke finde en ledning.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Øhh ledning? Oplader??
Sådan en kan jeg nok godt finde et sted... Kan se en komplet på ebay med nyt batteri, lader osv koster 125kr leveret hjemme i postkassen fra hong kong Egentlig imponerende når post dk vil have cirka det samme for at sende bare pakken indenlands... Men foretrækker klart at købe en herinde fra istedet for hong kong :-) |
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24792 |
Ja oplader selvfølgelig.
![]() |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Fik en af en kollega :-)
Tak for hurtig respons allesammen !! |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |