|
Tæppe til hjemmebio. |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bruger udmeldt 35 ![]() -- ![]() Oprettet: 28-Juli-2008 Status: Offline Point: 3673 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-Oktober-2013 kl. 10:40 |
Er nu ved at være godt træt af mit sorte filt tæppe der er blevet totalt statisk efter konstant støvsugning.
Leder nu efter noget nyt gulvtæppe men ka desværre ikke huske hva vævningen hedder. Det er korte og lige hår ( ikke løkker ) og det bruges ofte i udstillingslokaler , butikker osv. Ekstremt blødt og fødderne "synker" en lille smule når man går på det. En tæppeekspert der har en idé til hva tæppet hedder.? |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Heugafelt tæppefliser?
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 35 ![]() -- ![]() Oprettet: 28-Juli-2008 Status: Offline Point: 3673 |
Godt bud.
Men det er helt normalt væg til væg tæppe. |
|
![]() |
|
p.las ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4156 |
jeg har et egetæppe highline. Det er et erhvervstæppe...men ikke billigt
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Du kan også bare lave en opløsning af skyllemiddel + vand, og spraye det ud over tæppet for at fjerne det statiske
|
|
![]() |
|
vil hellere ofre nogle mønter på et nyt og blødere gulvtæppe..
|
|
![]() |
|
martin_p ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 11-Maj-2011 Status: Offline Point: 852 |
Jeg købte mit tæppe ved garant, det kostede 300kr pr m2 og er rigtig dejligt blødt at gå på. Jeg husker dog ikke navnet på tæppet.
|
|
![]() |
|
martin_p ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 11-Maj-2011 Status: Offline Point: 852 |
Det kunne godt være dette her, og kan se prisen er faldet en del siden jeg købte mit.
http://www.garant.nu/syntet-taepper/7308-vogue-11-rod.html |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |