recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - V/S PS3 60GB (1. Version)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

V/S PS3 60GB (1. Version)

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
SCR Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 04-December-2012
Sted: Rødovre
Status: Offline
Point: 82
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SCR Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: V/S PS3 60GB (1. Version)
    Sendt: 17-Oktober-2013 kl. 14:09
Hej,
Jeg har en af de sidste Playstation 3 60GB som blev ombyttet af Nordisk film (2009). 

Hvad kan jeg forvente at kunne få for dette vidunder? :)

Til top
larsen_mgeic Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-Juli-2009
Sted: Esbjerg
Point: 1315
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér larsen_mgeic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2013 kl. 14:25
Salg i game stop eller lign.. 50 kroner, eller se DBA. Der er trods alt et par stykker til salg. På trods af det faktum at de er bagudkompatible, så tror jeg ikke du skal forvente det store. Desuden skriver du ikke noget om antal controllere, spil etc. Så baseret på at det er en ps3 out of the box.. 500 kr. hvis du er heldig, efter min mening.
Til top
SCR Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 04-December-2012
Sted: Rødovre
Point: 82
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SCR Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2013 kl. 15:15
500 for en fint fungerende PS3?...
(2 stk controllere + The Last og us, COD MW2, COD MW3, COD BO, COD BO2)...

Redigeret af SCR - 17-Oktober-2013 kl. 15:22
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Point: 6062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2013 kl. 15:34
Jeg gav, hvad jeg mener svarer til ca 500kr, for en PS3 Slim med en controller og intet andet (Jeg byttede lige over, med en Xbox 360S og en controller). Så det burde du også kunne få for din. Nok også mere når du har Last Of Us med. Det spil går stadig for ca. 300kr brugt.
Til top
Mikaeljensen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 24-August-2006
Sted: Aalborg,Denmark
Point: 105
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mikaeljensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2013 kl. 17:53
Har lige solgt min som var en day one 60gb med seks spil, mics og 2 controller for 1200,- så sæt til salg og vær tålmodig med det
Til top
larsen_mgeic Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-Juli-2009
Sted: Esbjerg
Point: 1315
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér larsen_mgeic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2013 kl. 07:59
Nu meldte historien jo ikke noget om ekstra udstyr, som jeg også skrev, så der er taget udgangspunkt i en udtjent controller (det er min egen i hvert fald) og en maskine som efterhånden er rimelig outdated. Det ENESTE som taler for denne model er bagudkompabilitet. Strømforbrug, støj etc. er ikke just på din side. Der ud over kan jeg så fortælle at jeg har en kammerat som lige har købt en slim med to controllere og 8 spil for 1200 kroner..

men værdien for spil kan du så smide oven i de 500 kroner.
Til top
BigRaj Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-Januar-2011
Sted: Malmö
Point: 1464
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BigRaj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2013 kl. 10:34
er denne stadig i spil eller.....??
Film skal ses..Derhjemme...I en kælder sort som kul
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu