recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: akustik Sound invision paneler SOLGT
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: akustik Sound invision paneler SOLGT

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
KennyIver Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 31-Maj-2011
Sted: Herning
Status: Offline
Point: 1073
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KennyIver Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: akustik Sound invision paneler SOLGT
    Sendt: 02-September-2013 kl. 20:06

Jeg har ialt 6 paneler fra Sound InVision, modellen Sonic Waves som jeg gerne vil sælge. Det er en utrolig fin og diskret løsning. De er fra d.14/1-2013 og jeg har givet 3850 kr for dem. Målene er 120 * 60 * 2,5 cm

<span style="font-family: Verdana; font-size: small; line-height: normal;">De har virkelig gjort underværker i min stue og hjulpet mig af med ekko og en lang efterklang, samtidig med at de er diskrete.</span>

<span style="font-family: Verdana; line-height: normal;">"Sonic Waves Organic er et fladt absorberende panel med en kerne af mineraluld, som er beklædt med lyd-penetrerende stof på forsiden. Det monteres på væggen ved hjælp af flade metalbeslag med kroge, hvor panelet trykkes fast mod. En simpel og enkel løsning, som giver et pænt resultat."</span>
<font face="Verdana" size="2"><span style="line-height: normal;">http://www.hifi4all.dk/content/templates/anmeldelser.asp?articleid=2807&zoneid=3</span>
<font face="Verdana" size="2"><span style="line-height: normal;">
</span>

</span>
</span>

Nogen som kan bruge dem og
<font face="Verdana" size="2"><span style="line-height: normal;">Hvad mener i jeg kan få for dem? Smile</span>

Redigeret af KennyIver - 30-Oktober-2013 kl. 20:04
Setup:
Panasonic,Anthem,HK,DLS,Velodyne
Til top
Sejrsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-April-2005
Point: 814
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sejrsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2013 kl. 09:40
Hej
Er der mulighed for at montere dem i loftet?

Hvor skrøbelige og modtagelige er de for tryk og stød?

Hvorfor skal du af med dem?

/Sejrsen

Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Point: 6483
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2013 kl. 09:53
Jeg kunne godt være interesseret i fire af dem, hvis beslag medfølger
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KennyIver Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2013 kl. 11:22
Oprindeligt skrevet af Sejrsen Sejrsen skrev:

Hej
Er der mulighed for at montere dem i loftet?

Hvor skrøbelige og modtagelige er de for tryk og stød?

Hvorfor skal du af med dem?

/Sejrsen

det aner jeg ikke, men de er påtænkt at hænge på væggen.
de er ret robuste.

Jeg har lige købt en ejerlejlighed, hvor jeg vil have troldtekt op. Smile
Setup:
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KennyIver Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2013 kl. 11:23
Oprindeligt skrevet af jake51 jake51 skrev:

Jeg kunne godt være interesseret i fire af dem, hvis beslag medfølger
beslag følger med, men jeg vil nu helst af med alle 6 samlet.
Setup:
Til top
Steve Jones Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Juli-2010
Point: 1809
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2013 kl. 11:28
Jeg tror du skal regne med 1600-1800.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KennyIver Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2013 kl. 19:21
Oprindeligt skrevet af Steve Jones Steve Jones skrev:

Jeg tror du skal regne med 1600-1800.

Okay, det er fint med en pris ide
Setup:
Til top
Sejrsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sejrsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2013 kl. 21:03
Hej igen

Lad mig byde 1200,- afhentet. Det er 200,- pr. stk.

/Sejrsen
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KennyIver Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2013 kl. 21:44
Jeg vil gerne have nogen flere bud, før jeg bestemmer mig om de skal væk nu inden jeg flytter
Setup:
Til top
Sejrsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sejrsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2013 kl. 22:21
Bare ok!
Til top
sani Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-April-2007
Point: 1023
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sani Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2013 kl. 22:45
hvis du har is i meven og ikke vil sælge dem i raket fart så burde du kune få 2000-2500 kr for dem...
du skal bade vente at den ratte køber kommer på bane , en der sette pris for god akustik og diskret løsning 
Anthem,Lexicon,MK 150, Velodyne DD, Vienna Acustic BBG,Densen,Sonos,Apple dimser,osv
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KennyIver Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2013 kl. 22:53
Oprindeligt skrevet af sani sani skrev:

hvis du har is i meven og ikke vil sælge dem i raket fart så burde du kune få 2000-2500 kr for dem...
du skal bade vente at den ratte køber kommer på bane , en der sette pris for god akustik og diskret løsning 

Jeg har is i maven
Det kan jo også være jeg kan bruge dem i min nye lejlighed.
Setup:
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu