|
Køb af iPod touch (1. generation)? |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6250 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-Oktober-2013 kl. 17:52 |
Jeg har en iPod touch (4. generation), som jeg er glad for
Jeg kan købe en 1. generation billigt... er det stadig godt eller skal jeg finde en nyere?
|
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12336 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg forstår overhovedet ikke hvad du vil med en etter, når du har en firer?
|
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6250 |
De bruges som mp3-afspillere
Det er generation 1 vel god nok til? |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
DanishBacon ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 457 |
Den har vist ikke volumen-knapper på siden
|
|
LG OLED C8 65” | Marantz SR7010 | XTZ 99.36 | Nvidia Shield TV | Squeezebox
|
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Den mangler volumeknapper på siden, og den har heller ikke en højttaler ombord. Så du kan ikke spille eller se video uden høretelefoner. Men hvis den hovedsagelig skal bruges til musik, så betyder det nok ikke det store for dig.
Du skal dog nok være opmærksom på, at den er bagude angående iOS opdateringer. Så hut jeg visker, så kom den første i samme omgang som iPhone 3G og den er vist nok begrænset til iOS 5. Så der vil være en del apps der ikke kan bruges. Og forvent også, at den er noget træg at navigere rundt på. Det er trods alt noget ret gammelt hardware efterhånden.
Redigeret af Nagash - 21-Oktober-2013 kl. 01:53 |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12336 |
Ikkelandbrugsrelateret!
|
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Fucking iPad! Hvorfor kan Apple ikke lave en ordentlig stavekontrol, som jeg har på min Android med Swiftkey?
Redigeret af Nagash - 21-Oktober-2013 kl. 01:59 |
|
![]() |
|
nbu001 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-August-2004 Sted: CPH, DK Status: Offline Point: 890 |
Er det virkelig så slemt? Næ, det er det ikke ;) Skrevet på min iPad :)
|
|
|
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
1'eren kan heller ikke opdateres til nyere version af ios. (min kan ikke komme højere end 3.) og man er derfor mere eller mindre afskåret fuldkommen fra app-verdenen. Så ingen airplay, eller noget som helst af det vi i dag synes er så mega fedt. DR's radioprogram virker heller ikke på den mere. :-( Så den kan heller ikke fungere som radio.
|
|
![]() |
|
Gump ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 377 |
Du skal også huske på at man ikke kan skifte batteriet på en iPod Touch, så når batteritiden engang bliver ringe, er der ikke så meget at gøre ved det. Vores iPod Touch 3.gen, mener jeg det er, holder ikke strøm mere end et par timer. Derfor bruger vi den efterhånden også kun når den står i en dock...
|
|
![]() |
|
Det er vel op til individuel skrivemåde og størrelse og placering af hænder og fingre, der afgør om der irriterer en. Hos mig irriterer det voldsomt. Så jo, egentlig ;)
|
|
![]() |
|
Well... Det er rigtigt, at den ikke er lavet til det. Men skjoldet bagpå, er ret nemt at tage af, og det er nemt at finde nye batterier der passer på eBay. Jeg skiftede en for en kammerat på ca. 10 minutter.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |