|
Bærbar til knægten |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
ANGUSYOUNG ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 627 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 23-Oktober-2013 kl. 14:42 |
Hej
Medions hard disk nu stået af for 2.gang, må nok hellere finde en ny bærbar til knægten på 12. Den skal primært være til skole forbrug. Så blot med det gængse Windows 7 eller 8. Vi er ikke helt sikre på om 8 er en god løsning... Så blot helt ud af det blå.... nogle der har gode forslag? Pris... jamen koster de mellem 3-5000kr eller? pfh manne tak til folket i dette skønne forum
|
|
TV:LG 65 C1
Receiver: Denon 1706si. Surround: Argon/Gale PS5 NVIDIA SHIELD |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Acer, Asus.?
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
Der er efter min mening ingen grund til at vælge Windows 7 fremfor Windows 8, specielt ikke når der er tale om en bærbar. Her er ofte specielle drivers til hver maskine og hvis den ikke er født med Windows 8, så er det ikke sikkert at man kan opgradere den til Windows 8 efterfølgende, da den så vil mangle drivere.
De unge har efter min mening ingen problemer med at omstille sig og derfor er der intet som taler for at købe med Windows 7. Man kan også stadig få bærbare med Windows XP, men det er kun brugere med specielle behov som bør køre det.
|
|
![]() |
|
ANGUSYOUNG ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 627 |
tak for input!!! Super. Jeg mp indrømme da den KUN er til skole brug, har jeg ikke lige her forbehold overfor diverse mærker. Acer, Asus er ok med mig, men er bare så mange modeller å æ marked :-)
|
|
|
![]() |
|
DIY! ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-August-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 67 |
http://www.edbpriser.dk/baerbar/lenovo-thinkpad-l430-2468-id-7280531.aspx
koster dog 5500,- God opløsning på skærmen (1600x900), 4 Gb Ram (mulighed for 8GB), lille (14") dvs til at tage med, og kun 2,3 kg mvh Anders Redigeret af DIY! - 23-Oktober-2013 kl. 15:26 |
|
![]() |
|
tak Anders, synes den er pebret til det forbrug, men har selv Lenovo på mit job og ved det er kram. Tænkte han nok kunne klare sig med mindre :-D
|
|
|
![]() |
|
Jakabov ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Vodskov Status: Offline Point: 1330 |
Overvej da den her når det kun er til skolebrug, meget meget sprød pris;
PS: Medmindre der også skal spilles på den? Så er den ikke god.
Redigeret af Jakabov - 23-Oktober-2013 kl. 15:57 |
|
![]() |
|
fiskerendk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 815 |
Hvis det må være brugt har jeg nogle forskellige lenovo maskiner. Feks. T500, T510 X200, X201.
|
|
![]() |
|
Den ACER er da godt nok billig, kunne så bare læse folk ikke var vildt tilfreds med den, men skal da tjekkes ud.
Brugt har jeg ikke noget imod, bare det virker... følger der windows med?
|
|
|
![]() |
|
Jakabov ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Vodskov Status: Offline Point: 1330 |
Min svigerinde har lige fået den, også til skolebrug, og hun er meget tilfreds. Jeg syntes dog uanset at der er meget maskine for pengene så helt skidt kan det umuligt være.
|
|
![]() |
|
fiskerendk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 815 |
Ja windows 7 ultimate og office 2007 pro er installeret.
|
|
![]() |
|
ja den er da godt nok billig!
Fisker! Hvad skal de koste?
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |