recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Brugt B&W PV1 pris.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Brugt B&W PV1 pris.

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
festaben Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 17-Juni-2010
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 199
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér festaben Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Brugt B&W PV1 pris.
    Sendt: 25-Oktober-2013 kl. 12:57
Hej.
Ved ikke om dette indlæg skal være her eller under køb/salg. Jeg oervevjer at anskaffe en brugt PV1. Er blevet tilbudt en der er >3år gammel. Hvad vil være en ok pris, når den har nogle år på bagen og er uden garanti? Mener at nyprisen har lagt på omkring 10.000. Nogen bud?
---------------------
Samsung UE55F8005
Yamaha Rx-A2020
Dali Fazon F5 (x2), Dali Fazon LCR (x3)
B&W PV1
PS3 80 GB
Til top
larsen_mgeic Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-Juli-2009
Sted: Esbjerg
Point: 1315
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér larsen_mgeic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2013 kl. 13:44

Du får svært ved at finde en til under 5k, så hvis den koster det eller mindre (og stadig er i god stand) så slå til eller giv mig tilbuddet :) HAr kigget en del efter dem, og uanset at det er 3-4år så ligger de omkring 5k og bliver altså også handlet til den pris kan jeg se..

Til top
festaben Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 17-Juni-2010
Sted: Aalborg
Point: 199
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér festaben Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2013 kl. 15:09
Det er korrekt, at de er svære at finde. synte bare at have læst et sted at der har været en del problemer med de ældre, så tænkte at man ikke ville betale alt for meget hvis den nu skulle stå af og ingen garanti
---------------------
Samsung UE55F8005
Yamaha Rx-A2020
Dali Fazon F5 (x2), Dali Fazon LCR (x3)
B&W PV1
PS3 80 GB
Til top
Boffer24 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2006
Sted: Denmark
Point: 885
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Boffer24 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2013 kl. 20:05
Jeg har haft min i snart 6 år og der har aldrig været noget. Jeg mener nyprisen var tættere på 12k.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu