|
Brugt B&W PV1 pris. |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
festaben ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2010 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 199 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 25-Oktober-2013 kl. 12:57 |
Hej.
Ved ikke om dette indlæg skal være her eller under køb/salg. Jeg oervevjer at anskaffe en brugt PV1. Er blevet tilbudt en der er >3år gammel. Hvad vil være en ok pris, når den har nogle år på bagen og er uden garanti? Mener at nyprisen har lagt på omkring 10.000. Nogen bud? |
|
---------------------
Samsung UE55F8005 Yamaha Rx-A2020 Dali Fazon F5 (x2), Dali Fazon LCR (x3) B&W PV1 PS3 80 GB |
|
![]() |
|
larsen_mgeic ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-Juli-2009 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1315 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du får svært ved at finde en til under 5k, så hvis den koster det eller mindre (og stadig er i god stand) så slå til eller giv mig tilbuddet :) HAr kigget en del efter dem, og uanset at det er 3-4år så ligger de omkring 5k og bliver altså også handlet til den pris kan jeg se.. |
|
![]() |
|
festaben ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2010 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 199 |
Det er korrekt, at de er svære at finde. synte bare at have læst et sted at der har været en del problemer med de ældre, så tænkte at man ikke ville betale alt for meget hvis den nu skulle stå af og ingen garanti
|
|
---------------------
Samsung UE55F8005 Yamaha Rx-A2020 Dali Fazon F5 (x2), Dali Fazon LCR (x3) B&W PV1 PS3 80 GB |
|
![]() |
|
Boffer24 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 885 |
Jeg har haft min i snart 6 år og der har aldrig været noget. Jeg mener nyprisen var tættere på 12k.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |