recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Blokere indhold på Firefox
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Blokere indhold på Firefox

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Status: Offline
Point: 24791
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Blokere indhold på Firefox
    Sendt: 26-Oktober-2013 kl. 15:04
Da jeg har for mange problemer med Explorer, så er jeg gået over til Firefox. Nu ville jeg så ind på Ekstra Bladet, og det er altså en oplevelse i sig selv. Hvis man kommertil at sætte musen lidt forkert, så popper alt muligt op. På explorer, var der noget, som blokerede for det. Menm jeg kan ikke lige, finde det i Firefox. Hvad gør jeg?
Mvh
Flemming Larsen
Til top
db89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-December-2008
Sted: Fredericia, DK
Point: 1758
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér db89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2013 kl. 16:11
****Plus findes der vist bland andet som tilføjelsesprogram til Firefox som kan blokere diverse reklamer hvis det er det du søger?

EDIT: du får det fulde navn i en PM da der åbenbart er autocensur her på siden Dead men deres logo er ellers ABP

Redigeret af db89 - 26-Oktober-2013 kl. 16:15
Hold jer fra simplyelectronics.net
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2013 kl. 16:18
Man skal manuelt tillade, det vil sige at det blokerer alt? Det er mest, sådan et sted som Ekstra Bladet, for de er godt nok aggressive. Jeg vil i hvert fald prøve det.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
db89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér db89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2013 kl. 16:22
Man kan tilmelde sig automatiske blokeringslister, du kan dog vist ellers også nøjes med udelukkende at selv specificere på hvilke sider den skal blokere. Hvis du vælger et automatisk filter, så tager det kun et eller to klik at tillade en hjemmeside at vise reklamer.
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2013 kl. 16:29
Jeg må have gjort det automatisk, for alt er væk. Hvordan kan jeg tillade det? Jeg synes at, det ind i mellem, er hyggeligt med reklamern. Men igen, så er der nogen, som går for hårdt frem. Jeg vil gerne kunne tillade det her, da de jo skal tjene penge.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Point: 6683
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2013 kl. 16:30
På Mac har opdateringen til OS X Mavericks gjort at flashreklamer er statiske nu. Det er for at spare strøm.
Dem der bruger Flash-reklamer nu, må nok til at finde på noget andet, hvis de vil have at vi skal se deres reklamer.

Redigeret af Brixen - 26-Oktober-2013 kl. 16:33
Venlig hilsen
KB
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2013 kl. 16:32
Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:

På Mac har opdateringen til OS X Mavericks gjort at flashreklamer er statiske nu. Det er for at spare strøm.

Jeg har desværre ikke en Mac. Selv om jeg gerne ville.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Point: 6683
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2013 kl. 16:39
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Jeg skal ikke spørge nogen, Flemming, så jeg har iMac.

Venlig hilsen
KB
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2013 kl. 16:40
Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Jeg skal ikke spørge nogen, Flemming, så jeg har iMac.

Tongue
Mvh
Flemming Larsen
Til top
db89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér db89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2013 kl. 16:44
Prøv at venstreklikke på det røde 8kantede ABP logo oppe ved adresselinjen, der skulle gerne komme en lille menu op hvor du kan fjerne flueben ved "aktiveret indhold for denne side". Hvis du istedet højreklikker så burde du kunne komme ind i nogle flere indstillinger for ABP.
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2013 kl. 16:49
Oprindeligt skrevet af db89 db89 skrev:

Prøv at venstreklikke på det røde 8kantede ABP logo oppe ved adresselinjen, der skulle gerne komme en lille menu op hvor du kan fjerne flueben ved "aktiveret indhold for denne side". Hvis du istedet højreklikker så burde du kunne komme ind i nogle flere indstillinger for ABP.

Jeg har ikke det logo.Embarrassed
Edit: Fandt det. Det var nede i venstre hjørne, og meget lille.

Redigeret af Flemming Larsen - 26-Oktober-2013 kl. 16:50
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2013 kl. 16:51
Nu virker det bare som det skal. Mange tak for hjælpen.Thumbs Up

Mvh
Flemming Larsen
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu