|
Min færste Smartphone |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
andersp2
Bruger Oprettet: 29-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 64 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 27-Oktober-2013 kl. 12:22 |
Mener nu er inde til at investere i min første smartphone og for få nogle en heder samlet. |
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Er det en god ide, at bruge et Telefonkort i et modem. ? Der jo ikke meget Data med på en Telefon, så det får du hurtigt brugt, og så kan telefonen jo ikke bruges samtidig.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg vil ikke pege på en bestemt telefon.
De fleste smartphones kan sættes op til at være wifi hotspot. Så slipper du for Huawei 3g modem.
|
|
spawn
Guld medlem Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
Funktioner
Tak(0)
|
Dine krav kan ikke opfyldes
Ingen moderne smartphones kan levere en batteritid på 4-5 dage - du skal være heldig (eller have et lille forbrug) for bare at få 2 dages batteritid. De fleste oplever kun en enkelt dag godt kamera der kan tage acceptable billeder i mørke findes heller ikke, de fleste moderne smartphones har acceptable/gode kameraer under optimale betingelser, men ikke i mørke. Maxpris 2000 levner heller ikke så mange valg til gode smartphones, medmindre du vil købe brugt. Skal det være nyt, hedder det snarere fra 3000 og opefter. Nyeste android hedder 4.3 - den er der næsten heller ingen der har fået endnu, bortset lige fra Googles egne Nexus modeller - der er et par enkelte andre eks. HTC one. Hvis jeg skulle pege på et par muligheder, skulle det være eks. en brugt Nexus 4, LG Optimus G eller måske en Samsung Galaxy SIII - de kan sikkert alle fåes for omkring 2000,- og giver mest for pengene.
Redigeret af spawn - 27-Oktober-2013 kl. 17:34 |
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
helljohn
Guld medlem Oprettet: 25-Juni-2004 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 2046 |
Funktioner
Tak(0)
|
KMarantz Pm11s3-sa14s1se-Heco zweiklang direct-Marantz tt15s1-Bluesound Node x
|
|
andersp2
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg gider ikke at skulle lade telefonen op hver dag, et par gange om ugen vil være fint.
Forlanger ikke super billeder i mørke, det har jeg kameraet til. Nogenlunde billeder hvor man kan se hvad der er på uden er grønligt skær. Tænker på Android 4.2 Har kigget på Huawei Aldi telefonen ser udmærke ud og tiltaler, dog kan nok være at finde tilbehør og farven er nok kun sort. Tænker på at have en i hvid. |
|
helljohn
Guld medlem Oprettet: 25-Juni-2004 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 2046 |
Funktioner
Tak(0)
|
der er 2 covers med og det ene er hvidt
|
|
KMarantz Pm11s3-sa14s1se-Heco zweiklang direct-Marantz tt15s1-Bluesound Node x
|
|
Axlon
Guld medlem Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1404 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja så tror jeg du skal glemme alt om en smartphone. Hvis du vil have en smartphone, kan du lige så godt vænne dig til at skulle ligge den til opladning hver nat.
|
|
Mvh Jesper
|
|
beamer
Bruger Oprettet: 08-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 233 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg gider heller ikke det oplader ræs. Slukke den meget er ikke så handy, for det tager mange minutter for den at tænde. Hvis du kan acceptere at have mobilen sat på 'flytilstand' kan du nøjes med oplade et par gange om ugen. Hvis du arbejder med computer, kan du have den tændt længe med micro-usb kabel på, og den oplader langsomt over computerens usb. Hvis du skal have en mobil med ekstremt stort batteri er der en huawei (2420 mAh) http://www.phonearena.com/reviews/Huawei-Ascend-P2-Review_id3366/page/4 og også en motorola razr maxx http://www.mobilsiden.dk/mobiltest/motorola-razr-maxx-batterimonsteret-mobiltest,lid.21666/ anmeldelsen siger meget. For der opnås 36-48 timer batteritid med dens kæmpebatteri på 3300 mAh. Du kan finde en brugt på dba eller ebay.co.uk Hvis du skal have længere batteritid, tror jeg, at det bliver meget dyrt. F.eks. en iPhone 4. |
|
andersp2
Funktioner
Tak(0)
|
Noget tyder på den telefon jeg eftersøger ikke findes på nuværende tidspunkt mht. batteritid.
Dermed nok vænde sig hyppige opladninger. Så er der andet punkt om kameraet om det kan opfyldes Går i første opgang udfra at købe nyt, men tjekker da de andre brugt. |
|
beamer
Bruger Oprettet: 08-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 233 |
Funktioner
Tak(0)
|
En brugt iPhone4 kan nok bedst det, du vil. 1500 kr. vel. Tager meget gode billeder, og et sort billede af nat kan den sagtens klare. Grunden til iPhones gode batteritid er, at den ikke multitasker. Det er altså en anderledes batteritid. Jeg er ellers android bruger, motorola atrix, 4" mobil med amoLED skærm.
|
|
Gooferen
Guld medlem Oprettet: 23-April-2006 Sted: Århus Status: Offline Point: 505 |
Funktioner
Tak(0)
|
Køb en Samsung Galaxy S2, det er ikke den nyeste telefon, men bestemt en rigtig god telefon, der tidligere har været en topmodel. Den fås lige nu i elgiganten1699 kr. hvilket er en rigtig god pris. Kameraet er udemærket, og batterilevetiden skulle gerne give dig næsten 2 dage, var godt tilfreds med min gamle Galaxy S2. |
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |