recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Brugt pavillion til hjemmebio... hvor?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Brugt pavillion til hjemmebio... hvor?

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
rasmus_bt Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 05-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 286
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rasmus_bt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Brugt pavillion til hjemmebio... hvor?
    Sendt: 21-Oktober-2013 kl. 21:20
Hej folkens,

Ved ikke lige hvor jeg ellers skal smide denne tråd.

Da jeg ikke har et ekstra rum i huset eller en kælder, skal der bygges et decideret bio-rum i baghaven.

I stedet for at skulle bygge op fra bunden, tænker jeg på at anskaffe mig en brugt pavillon.

Er der nogen der ved hvilke firmaer der sælger sådanne brugt? Har kigget inde på DBA under flytbare huse. Her er udvalget ikke stort og for dyrt.

Håber der er nogen der kan hjælpe.

Til top
fausing Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Januar-2012
Sted: Svendborg
Point: 1646
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fausing Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2013 kl. 21:51
Hvad evt med en brugt skurvogn? De kan oftest fås til en fornuftig penge. Desuden er de nemme at mørklægge da de fleste har faste "låger" til at lukke for vinduer som indbrudssikring. Mvh. Fausing
Min Hjemmebio
Hjemmebio - NAD T775HD - CM1 - CMC - CWM800 - ASW2500 + Buttkicker LFE
Stereo setup - NAD C372 - DALI 850
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rasmus_bt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2013 kl. 22:10
Det vil jeg prøve at tjekke ud.
Til top
Therien Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 11-September-2010
Sted: Danmark
Point: 1366
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Therien Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2013 kl. 22:16
Ud i kulden med øsen og mur garagen til
Anthem / oppo / SONY / Klipsch / JBL
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rasmus_bt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2013 kl. 22:28
Den holder allerede udenfor.
Til top
db89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-December-2008
Sted: Fredericia, DK
Point: 1758
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér db89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2013 kl. 22:28
De her feks, er et firma som også selv bygger helt nye. http://brugteskurvogne.dk

Men hvor stort et rum går du da efter at få?
Hold jer fra simplyelectronics.net
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rasmus_bt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2013 kl. 22:29
Jeg har ikke målt endeligt op men i omegnen af 15-20 m2.
Til top
larsen_mgeic Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-Juli-2009
Sted: Esbjerg
Point: 1315
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér larsen_mgeic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2013 kl. 08:33
Nu er jeg ikke klar over om størrelsen lever op til dine forventninger, men hvad med at kontakte det lokale uddannelsessted for tømrer? Jeg ved at der i Esbjerg ved EUC Vest sælges ud af projekter som har været udarbejdet under uddannelses, og så vidt jeg husker så betaler man ikke for mere end materialerne. Det er ikke sikkert det kan bruges, men det er da måske værd at undersøge?
Til top
jimmi1311 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 26-September-2006
Point: 190
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jimmi1311 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2013 kl. 09:14
Du skal da bare lave sådan en her:
http://www.dba.dk/hjemmebiograf-optoma--sony/id-1001846581/

Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Point: 6062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2013 kl. 09:17
Synes jer ser sådan et salg, ved alle tekniske skoler. De koster ikke mange knaster, og ser egentlig fine nok ud. De skal dog nok have noget olie eller maling, for at kunne holde til vejret i flere år.
Til top
jgni Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 31-Oktober-2004
Point: 157
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jgni Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2013 kl. 16:33
Oprindeligt skrevet af jimmi1311 jimmi1311 skrev:

Du skal da bare lave sådan en her:
http://www.dba.dk/hjemmebiograf-optoma--sony/id-1001846581/

Star
Mvh. Jan
Til top
Willads Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 21-September-2007
Point: 453
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Willads Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Oktober-2013 kl. 08:49
Fra tid til anden kan man købe skurvogne på maskin- og konkursauktioner.
Pana:DP-UB424,Yamaha rx-a3070,Monacor STA-1000D, Epson:TW-7400,117" tab-tension,Earthquake højtalere:Fronter 2xTitan Tigris,Center 1xTitan Theia,Surround 4xAWS-602,loft 4xECS-8.0,subs 2xMinime P12v2
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu