|
Sløvt batteri Ipad2 |
Besvar |
Forfatter | |
Claus P
Super bruger Oprettet: 12-Oktober-2013 Sted: Amager Status: Offline Point: 350 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 30-Oktober-2013 kl. 12:37 |
Jeg skal have ny Ipad og et familiemedlem skal så overtage den gamle. I den forbindelse kom jeg til at tænke på, om det er muligt at checke hvor slidt batteriet er.
På min bærbare kan jeg aflæse batteriets sundhedstilstand, men jeg har ikke fundet en tilsvarende funktion på Ipad'en Findes det eller er der en App som kan teste batteriet
|
|
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7082 |
Funktioner
Tak(0)
|
De kan ikke aflæse batteriet's tilstand
Men brug et stopur og se hvor længe den holder strøm ved brug |
|
Beanie
Guld medlem Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1597 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kan den ikke holde strøm en normal dag. Min 2er fra launch, holder endnu fint strøm en hel weekend.
|
|
Claus P
Super bruger Oprettet: 12-Oktober-2013 Sted: Amager Status: Offline Point: 350 |
Funktioner
Tak(0)
|
Den kan godt holde strøm, men ikke som da den var ny. hvilket vel er som forventet for en tablet som er næsten 3 år.
Vi må i gang med stopuret, så vi får et klart billede af batteriets tilstand.
|
|
Torben Rasmussen
Guld medlem Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvad vil du med stoppeuret? iOS registrerer hvor lang tid enheden har kunne holde strøm siden sidste opladning, så det er da dobbeltarbejde. Gå ind i Indstillinger->Generelt->Brug og voila... her er standby+forbrug samlet.
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |