|
Bedste pdf app |
Besvar |
Forfatter | |
aerik
Guld medlem Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 27-Oktober-2013 kl. 08:15 |
Jeg har søgt vidt og bredt, og synes ikke jeg rigtig er kommet frem til en skide god en af slagsen.
Rigtig mange af mine studiebøger er købt som pdf filer fordi det er nemmere at slæbe på. Men mangler en god læser, som giver mulighed for, at springe til et sidetal, mulighed for st læse horisontalt og vertikalt uden at der kommer menuer frem i stedet for st gøre arket bredere. Nogen ideer til,hvad jeg skal kigge efter? |
|
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6673 |
Funktioner
Tak(0)
|
Er det til iPad eller til Mac?
Til iPad er Goodreader god. Jeg bruger den selv til manualer og tekstfiler af enhver art. Men hvis dine studiebøger er kopibeskyttede kan de nok ikke læses af Goodreader.
|
|
Venlig hilsen
KB |
|
aerik
Funktioner
Tak(0)
|
Det er til iPad. Der er kode på bøgerne, men har ikke opøvet en læser der ikke ville lade mig indtaste koden. Jeg tjekker fluks den nævnte
|
|
aerik
Funktioner
Tak(0)
|
Endte med bluefire reader, lever helt op til mine behov
|
|
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6673 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ok. Jeg bruger begge to, både Bluefire reader og Goodreader. De har hver sine fordele. |
|
Venlig hilsen
KB |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |