|
Cover til iPhone 5S |
Besvar | Side 123> |
Forfatter | |
Basknudsen
Guld medlem Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1341 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 27-Oktober-2013 kl. 20:45 |
Hej
Jeg har bestilt mig en iPhone 5S. Nu vil jeg gerne finde et cover til den og i den forbindelse vil jeg gerne hører jer andre om hvilke cover i påtænker at købe eller har købt til jeres. Jeg overvejer også en beskytelsesfilm til fronten, er der forskel på kvaliteten af disse? Det kan også være at i kender til nogle gode hjemmesider jeg kan kigge på. På forhånd tak for hjælpen. Mvh. Lasse |
|
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.
|
|
hummelmose
Administrator Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3977 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej Lasse.
Det er de samme covers som til iPhone 5. Personligt har jeg bare købt et gennemsigtigt cover i hård plast. Det kan købes i bl.a. elgiganten.
|
|
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
|
htpcdude
Super bruger Oprettet: 06-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 300 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hopper med på en lytter, er i samme båd
|
|
hummelmose
Administrator Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3977 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
|
spawn
Guld medlem Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
Funktioner
Tak(0)
|
vi bruger enten krusell colorcover eller casemate barely there covers til vores iPhones i firmaet, de er begge rigtigt gode - perfekt pasform, rigtig gode at holde på og rimelig beskyttelse uden alt for meget øget bulk.
Apple selv har også lige lanceret et lædercover til iPhone 5/5s der ser rimelig nice ud - men også lidt dyrt - 299,- (har lige bestilt et sammen med en 5s for at teste det til firmabrug) tilgængelig i forskellige farver. Redigeret af spawn - 27-Oktober-2013 kl. 22:19 |
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
Jessemand
Super bruger Oprettet: 20-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 484 |
Funktioner
Tak(0)
|
Vil klart anbefale kinøjsersiderne hvor du kan købe covers ekstremt billigt. Fra ca kr. 5,- inkl. porto!
Udemærket kvalitet, og min datter har efterhånden en pæn samling som hun er meget glad for. Hvis nogen skal have til fruen, kan et af disse klart anbefales: Findes kun i ganske få og klæder virkelig telefonen !
|
|
Flubber
Bruger Oprettet: 30-August-2009 Status: Offline Point: 161 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har købt et inde fra http://www.carved.com/
Super lækker kvalitet! Og ikke lige noget alle har. Har allerede fået en del komplimenter for det
|
|
kim.t
Guld medlem Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3840 |
Funktioner
Tak(0)
|
Da Apple fandt ud af at der var problemer med antennen på iPhone4 kunne vælge et gratis cover - jeg valgte jeg et Speck cover. De har en god kvalitet og sidder tæt til så der ikke kommer støv/sand ind under som kan ridse bagsiden.
Jeg bestiller et Speck cover igen når jeg snart får ny telefon
|
|
|
|
Juiceren
Super bruger Oprettet: 26-November-2007 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 259 |
Funktioner
Tak(0)
|
Der er mange der klager over at Apples eget læder cover til 5/5S sidder alt for tæt på portene hvilket betyder at alt andet tilbehør end Apples eget (oplader stik, headset etc) ikke kan sættes i = virkelig ærgerligt for coveret ser super lækkert ud :(
|
|
Sonos Beam + Sub + 2x One SL - LG C8 55" - Nvidia Shield 2015
|
|
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Online Point: 6661 |
Funktioner
Tak(0)
|
Venlig hilsen
KB |
|
Loberg
Junior bruger Oprettet: 03-Januar-2012 Status: Offline Point: 43 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvorfor dog sætte cover på, det ødelægger det fede tynde design...
|
|
zeryus
Guld medlem Oprettet: 18-September-2006 Sted: StorKBH Status: Offline Point: 555 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er nok fordi folk vil sælge den igen om et år ;)
|
|
Besvar | Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |