|
Battlefield 4 review - hvad synes i ?? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-November-2013 kl. 04:16 |
Jeg smider lige min mening også kan i andre byde ind med hvad i har.
Jeg har spillet 9 timer ifølge Origin og er nået til rank 8 og spillet én singleplayer bane, så det her er hvad jeg synes: + Single player virker til at være meget sjovere. Jeg har godt nok kun spillet én bane, men den var væsentligt sjovere end det jeg nåede at kede mig med, med BF3. Mine kammerater siger det samme. + Banerne i MP er væsentligt bedre i BF4 sammenlignet med banerne i vanilla BF3. Der er flere af banerne (eller dem alle?) der har et eller andet tema. F.eks. er der en bybane man hvor det regner i. Her kan man yderligere ødelægge en mur hvorefter byen så bliver helt oversvømmet, med det resultat af at der nu også kommer både. I en 2. kan du ødelægge en skyskraber, en 3. er der et tog med flag (conquest) der kan køre rundt. Det gør generelt banerne lidt sjovere at være i, da banerne nu er mere dynamiske. Lige en ting til det her - det er altså en selv der skal stå for det - ja ja det er samme ting man kan ødelægge i samme bane, så det er semi-scripted på den måde, men det gør det altså bare sjovere når næsten hver bane har et eller andet og at det er op til en selv om man gider ødelægge det. + For at fortsætte med det ovenstående synes jeg generelt at banerne generelt er bedre designet. Det lader til at der er ramt en bedre kombination af områder i banerne hvor der er noget til fodfolk og til køretøjer. Generelt set kan jeg bare meget bedre lide de nuværende baner og jeg ser frem til de nye baner i december der har noget med Kina at gøre. + Der er sindsygt MANGE unlocks. Altså virkelig mange. Vi snakker om 101 våben. Virkelig mange skins til våben, køretøjer og sig selv. Desuden er der forskellige granater, knive, dogtags (var der så også i BF3) og forskellige "squad upgrades"... Hov, ja så er antallet af unlocks til de individuelle våben også EKSPLODERET - f.eks. har SCAR-H til assault 40+ unlocks. + Flere køretøjer. Ja nu fik jeg så ikke prøvet alle expansion packs til BF3, men der fås nu forskellige typer både hvoraf den ene er fuldstændigt OP, hvis man har en god makker. Altså 2 miniguns + en lidt større kanon til føren. Det river alt rundt, sådan næsten da. Desuden er der en lastbil der skyder raketter og et af de der store AC130 bombefly . + Commander er tilbage! Ja nu har jeg så ikke selv prøvet at spille som commander, da man skal være level 10+ for at kunne. Men lige umiddelbart lader det til at være ligesom BF2. Man kan forsyne folk med ammo, health points, skanne for infanteri og kaste med cruiser missilier. Bare sådan for giggles. En god commander kan sagtens gøre en forskel, men omvendt er det ikke sådan så man auto-taber hvis ens egen ikke er så god. Alternativt kan man, som squad leader, vote om at kicke commanderen. + Alle de små effekter. Altså som at man får at vide af "generalen" eller hvad ved jeg, at der er en LAV-25 lokaliseret øst for en. At man kan se at der bliver skudt (røg) raketter fra "raketbilen" fra den ene ende af banen til den anden. At man kan lave nogle ordentlige huller i vejene. Lyden bliver konstant forbedret (den er jo fænomenal i forvejen..), mine kammerater snakker noget om trykbølger fra kampvognene? Så er der snestorm der hæmmer dit syn. Sure why not. Eller hvad med små sektioner af banerne der er så mørke, så man reelt føler at det kunne være brugbart med night vision thingy. + Flere modes til vanilla BF4 end der har været i nogle af de andre vanilla BF spil. Jeg har ikke spillet dem alle, men der er 8 game modes, hvor der til BF2 var.. Conquest? BF3 havde 5 + co-op (der var elendigt). Det er ikke sikkert at jeg få spillet de andre modes så meget, men jeg kan godt lide at prøve lidt andet, når man kører træt i conquest. + plus-point fordi man kan føle sig sej, selv som nub. Kampvognene er jo generelt fede at køre rundt i. Helikopterne virker til at være VÆSENTLIGT nemmere at styre end tidliger spil. Jeg kan ikke ramme en skid med våbenene, fair nok, men jeg kan sagtens manøvre rundt uden at crashe med det samme. Det er fedt, fordi pludselig kan man altså nemt komme omkring (hvis man da ikke bliver pillet ned!) uden at skulle tage et længere kursus i at være pirat med en helikopter. Og, ja sådan er det vel bare generelt med BF. Der er så mange sjove oplevelser. F.eks. blev jeg i dag, i min helikopter, skudt ned sådan semi-tæt på jorden. Så landede jeg først på jorden og fik efterfølgende min egen helikopter lige i fjæset. Jeg har haft jagerfly til at ramme min kampvogn, jeg har skudt helikoptere ned fra himlen med min kampvogn. Den store båd er kriminelt fed at sejle rundt med. Double team med kampvogne og gå på jagt efter enlige kampvogne? - Det er altid alt for fedt når to kampvogne flanker én Også det negative: - Manglende co-op!! Ja.. jeg har lige sagt at det gamle var noget lort, men det var singleplayer delen jo også. Jeg kan naturligvis ikke få alt jeg ønsker mig men eh.. ja.. Konkurrenten (COD) har en eller anden form for co-op og det er jo meget smart til hvis man lige vil have noget helt andet til afveksling + at co-op er sku altid sjovt.. hvis det er gjort bare nogenlunde ordenligt. - Battlelog er noget fucking rod. Ja, så er det sagt. Hvorfor skal der være en knap der hedder Loadout og en anden der hedder Kits? Hvorfor er der en menu til unlock og en til loadout? Hvorfor ikke have EN menu der giver mening også og er lige til. Det andet her kejler jeg rundt i. Det gamle BL var lige umiddelbart nemmere at rundt i. - Server-ustabilitet. Ja eh.. det skulle vel komme. Men det er sku ærgeligt når man ryger ud/serveren crasher og man har høstet sig en god mængde points.. og de bare forsvinder. Så er der desuden også en af banerne hvor lyden konsekvens bliver ved med at falde fra. Jeg crasher også engang imellem sådan helt tilfældigt - nu har jeg så ændret i mine lydindstillinger da det (åbenbart) skulle hjælpe lidt, så nu må vi se. Overall hvad man efterhånden kan forvente af et BF-spil lige efter launch. - Der er en *smule* issues med hit boxes i forhold til buske og lignende. Man kan hurtigt hænge unødvendigt fast eller ikke skyde igennem der man troede man kunne. Det er en lille ting, da det ikke er konstant og jeg forventer at det bliver forbedret løbende. - Battlepacks er et fuckup i min verden. Det spiller sku ikke helt. For de uvidende: fordi der er så meget lort at låse op for (altså 100+ våben der hver kan låse op for yderligere 40+ ting) har de gjort sådan så man engang imellem (hvert andet rank eller sådan noget) får en pakke med noget random i. Problemet er bare at det er ALT for random Kunne jeg nu f.eks. vælge at sige, at min Battlepack skal gå til SCAR-H, sådan så man fik f.eks. 1-2 unlocks til det våben + en random skin, så var det væsentligt bedre. Lige nu er det sådan så at til hvert våben er halvdelen af de unlocks der er, via battlepacks. Fedt nok, når nu man engang imellem får en BP med noget fuldstændigt random i. Det kommer jo til at tage en evighed hvis du gerne vil have noget bestemt, kontra at de måske var sådan lidt en sjov gimmick. - En hurtig hovedregning siger at der er 100(+) våben, der hver har 20 BP unlocks - det giver 2000 unlocks som du får TILFÆLDIGT. Ikke et minus - men hold kæft man dør hurtigt i det spil og der er tidspunkter ens modstandere er modbydeligt svære at finde. Jeg har ikke spillet BF3 i et år, så det er min egen skyld, men man får på munden lige når man begynder. En lidt længere post end jeg havde regnet med.. Men eh.. Jeg troede faktisk ikke at jeg skulle have BF4, fordi jeg kørte træt i BF3. Men nu er jeg sku tilbage igen og har det sjovt. Måske mest af alt pga. banerne? Jeg håber at den nye expansion til december fortsætter i samme stil, med store ting der kan ødelægges osv. Eneste ting - hvis man ikke kan fordrage BF spillene, så gør BF4 ikke noget for at ændre det. Det er stadigvæk Battlefield. Ligesom at CoD Ghost stadigvæk bare er COD, Gran Turismo 6 vil være ligesom alle andre GT osv. Hvad er jeres mening?
Redigeret af SteffenD89 - 02-November-2013 kl. 04:32 |
|
![]() |
|
tobiasl ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 820 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
"kke et minus - men hold kæft man dør hurtigt i det spil og der er tidspunkter ens modstandere er modbydeligt svære at finde. Jeg har ikke spillet BF3 i et år, så det er min egen skyld, men man får på munden lige når man begynder"
kan høre du ikke spillet HC BF3 men vanila, kan godt lig balancen af man dør ordenlig vis man kan bruge det, men man kan markere fjenderne for sine team mates. syns det er fedt, men som du er inde på er der problemer men sikrer på det bliver løst så går ikke ind på EA forum og hyler op som en 7åre de gå helt amok der inde længe leve internettet :-D Commander mode er lidt kedelig men gør jo hvad den gør fortarker af være på jorden selv om det giver et eller andet af fyre et cruiser missil i hvodet på nogle røde prikker og se der dør 2-3 stk der føler man sig sku lidt sej man lige har hjulpet sit hold i kampen ![]() og som du også selv er inde på er det fedt med de events som banerne har det gør det ikke føes så statisk mere
![]() Redigeret af tobiasl - 02-November-2013 kl. 07:10 |
|
![]() |
|
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
Jesus fuck. Jeg har en quit rate på 39% hahaha... God med disconnects :p
|
|
![]() |
|
DonJensen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 841 |
Jeg synes det er overraskende godt!
Er fan af BF serien, men jeg forventede mig ikke så meget af denne, men synes virkelig det er godt. MEN, jeg kan simpelthen ikke finde ud af Battlelog. Jeg spiller kun på PS3, og jeg kan ikke finde ud af at invitere nogle venner (eller bare en), for derefter efterfølgende at joine en server. Jeg har googlet og jeg ved ikke hvad, men det virker som om at man skal joine en server, og derefter kan man invite. Det resulterer 96% af gangene (ja jeg har talt) i at serveren nu er fuldt, og du kan ikke spille med dine venner. Ved ikke om det er naivt, men der må være noget jeg (og alle mine venner) har overset - hjælp ønskes! |
|
![]() |
|
-C5- ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 01-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1019 |
Jeg er møg træt af at det hele tiden chaser.
Så oplever jeg også at lyden ofte halter bagefter, når jeg er i fly eller helikopter. Jeg kan høre at fjenden tracker mig. det næste øjeblik bliver jeg ramt, først der efter høre jeg 'Lock on' lyden. Oplever I også det? Ellers synes jeg det er fedt. Singel player dele er ikke noget at råbe hurra for. Den blev overstået på 4-5 timer. De skulle helt droppe singelplayer og til gengæld have nogle flere multiplayer baner. |
|
Tv....SONY BRAVIA KD-75XD9005
Reciver...Denon X4500H NAS.......Synology DS412 Blu-ray...PS4 Front.....DALI SUITE 2.8 Center....DALI SUITE C0.8 Bag.......DALI SUITE R0.8 Sub.......DALI IKON |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |