|
En klump til det hele |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Rockwool ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 06-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 03-November-2013 kl. 14:30 |
Ønskerne er:
man kan smide en musik cd, dvd eller en blueray i drevet og det kører bare. Afspilning over netværk af mp3, og dvd/bd-iso. (stor qnap nas) Jeg har kiggget på Dune HD Base 3D, men den understøtter kun BD-lite, er det noget jeg skal være nervøs for ? bruger normalt cyberlink powerdvd på pc'en. det syntes jeg virker fint. er der andet der er billigere/bedre ? Hvis der var dvb-c/t2 tuner i ville det være en fordel da vi så kan kyle yousee boksen langt væk, og skifte til boxer her efter nytår uden problemer. indbygget harddisk til optagelse ville så være ønskeligt. det ville jo være fedt om en bd afspiller kunne løfte opgaven, familien har det med at glemme at slukke og generelt ikke være gode til teknik. Hvad skal jeg vælge ? |
|
Mvh Jacob
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
En Samsung BD-F 8x00 kan det meste.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Rockwool ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 06-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6 |
Kan den afspille bd og dvd iso ? det har jeg ikke kunne finde noget på.
Dune afspilleren mangler jo BD drevet. Det er et problem når man vil leje film. så er men nød til at share sit bd drev på computeren, hvilket er besværligt og ej familie venligt. |
|
Mvh Jacob
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Det ved jeg ikke, i hvert fald næppe via netværk.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Nej, det kan den ikke.
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Deres Max-model eller deres Smart-model fås med BD-drev. |
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
Dune smart B1 ser rigtig fin ud. det ser desværre ud som om at dune hd max er udgået.Det at der er knapper på fronten til at sætte gang i en afspilning tiltaler mig.
|
|
Mvh Jacob
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |