|
Samsung 46F7005 mister trådløst signal |
Besvar |
Forfatter | |
Hyrpel
Junior bruger Oprettet: 14-November-2007 Status: Offline Point: 37 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 03-November-2013 kl. 15:12 |
Hej med jer.
Jeg har et af de nye Samsung Smart TV 46F7005 hvor jeg køre trådløst Wifi signal til. Der hvor TVét er, er der fuld styrke fra min router og jeg har ingen problem med at trække andre enheder eller for den sags skyld mit tv. Problemet opstår når jeg ser netflix og er godt i gang med en film, ca 25-30min inden så mister mit tv signalet til routeren og jeg skal genstarte app på tvét før jeg kan få gang i den igen, nogen gang skal jeg rent faktisk genstarte tvét er det noget i andre har oplevet? /Morten |
|
T-Duck
Guld medlem Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4052 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvad for en router har du? Er den sat til at kører på både g og n. For hvis den er sat til begge, og der kommer en enhede der kører g, så routeren forsat kører g. Det hjalp for mig med appen til win8
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |