|
Glemt adgangskode til Apple-id? |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6316 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-November-2013 kl. 17:49 |
Når jeg vælger at få adgangskoden sendt i en mail, får jeg en besked om, at koden sendes til min mailadresse
Men jeg modtager ikke noget?
|
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6685 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Spamfilter hos udbyderen?
|
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19651 |
Måske du har glemt, hvilken mailadresse du brugte dengang du oprettede dit Apple id?
Klaus |
|
![]() |
|
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4059 |
Jeg har som it-supporter på gymnasium oplevet det hele time med to ipad klasser, med hvis de har glemt deres apple id, men får intet svar
|
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6316 |
Jeg har kun én mailadresse
Det er da træls, for jeg ville købe iPad Air
![]() |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6685 |
Der er flere muligheder for at nulstille, når man har glemt koden
Hvis du kan huske dit sikkerhedsspørgsmål kan det gøres uden email.
|
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4059 |
Hvad hvis man har glemt svarene.
|
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
dumt. - så er der vel egentlig kun at kontakte Apple-supporten per telefon. :-)
|
|
![]() |
|
Jamen det kan ikke være rigtigt at at skal sidde i tre timer til Irland og så får at vide det er surt show
|
|
![]() |
|
Byteman2 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Oktober-2013 Status: Offline Point: 150 |
Så ringer man ind eller opretter en support sag. Jeg oplevede at mine sikkerhedsspørgsmål ikke passede da jeg ikke havde udfyldt dem. Så jeg var igennem deres support. Bøvlet, de får kontakt til din Ipad og så popper der en kode op som man skal give dem. |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19651 |
Det er totalt sort snak det du skriver der.... Klaus |
|
![]() |
|
Mente at jeg oplever hele tiden, hvis en elev eller lærer har glem sit apple id
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |