|
Lyd på Panasonic g20 |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Strange ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Marts-2008 Status: Offline Point: 3199 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 03-November-2013 kl. 14:29 |
Kan nogen komme med nogle gode lydibdstilninger til dette tv i en af de tre kategorier der er at vælge mellem. Musik, tale og bruger? Synes deres standardindstillinger ved de tre er lidt flade.... Så hvilken en af de tre er bedst og er der gode råd til indstilling?
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har TVet en EQ.? Hvis ikke så er løsningen extern lyd, Soundbar eller Reciver. Det er hvad andre gør ved lyd til de flade.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Strange ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Marts-2008 Status: Offline Point: 3199 |
Ja det har en eq. Jeg har receiver og det hele men har ik lyst til at tænde hver gang. Så det var mere hvis nogen havde lidt råd når man bare lige så en tv serie eller lignende?
|
|
![]() |
|
Ja det har en eq. Jeg har receiver og det hele men har ik lyst til at tænde hver gang. Så det var mere hvis nogen havde lidt råd når man bare lige så en tv serie eller lignende?
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Jeg gad heller ikke bruge Reciver til at se lidt forskelligt, så derfor blev der købt en Soundbar til det brug, og Reciver bruges når der ses film.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19818 |
Hvilken indstilling du finder bedst er svært at råde om. Jeg ville nok vælge bruger og så indstille til jeg syntes at det lød godt.
Klaus |
|
![]() |
|
Ja, men det var mere om nogen havde gode råd til eks. Bruger. Vil jo helst ikke ødelægge noget ved det sprænger eller lignende.
|
|
![]() |
|
Hvad vil du gøre når du ikke vil som andre prøve.dog frem, det er dine ører der skal lytte til det. Andres indsrillinger er jo ikke nødvendivis noget der passer dig. |
|
|
|
![]() |
|
Fnulder ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-September-2008 Status: Offline Point: 503 |
Derfor kan man da godt komme med råd og vejledning istedet for at spille arrogant. Hvorfor har vi ellers dette forum hvis standard svar bare er "gør selv" "prøv selv"
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19818 |
Der er intet der går i stykker. Rod rundt i indstillingerne, bliv glædeligt overrasket, eller frygteligt skuffet (afhængigt af, hvad du får justeret på). Klaus |
|
![]() |
|
Arrogant - er det mig du mener? Klaus |
|
![]() |
|
Det kunne bare være rart hvis nogen ku skrive skru ca så og så meget op for bas, diskant osv. Så ku jeg jo gå udfra det. Ingen der kan det?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |