|
Switch til USB |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
techek ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 16-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 21 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-November-2013 kl. 12:12 |
Jeg leder efter en løsning der gør det muligt at "flytte" USB-enheder fra en computer til en anden i et snuptag - en slags omskifter til USB.
Jeg har nemlig en stationær computer hjemme samt en laptop jeg medbringer fra kontoret. Jeg bruger jævnligt begge computere på skift (i et vist omfang i hvertfald) men det betyder at den kablede mus og det trådløse tastatur (som begge har USB-stik i enden) skal afmonteres fra den aktive USB-hub der er tilsluttet min stationær computer og monteres i USB-portene i laptoppens dockingstation eller omvendt. Jeg kan selvfølgelig fjernstyre den ene computer via den anden, men det er ikke optimalt med det jeg laver. Kan nogen derfor anbefale en USB-omskifter som jeg kan placere EFTER USB-hubben, så jeg kan skifte om mellem mere end een USB-enhed ad gangen? /Jacob |
|
![]() |
|
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4719 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej Jacob. Jeg kiggede i går på denne her. Tror at den kan løse din opgave, selv om jeg ikke ved om den fungerer efter en hub? Grunden til at jeg ikke bestilte den var at VGA omskiftningen fik dårlige anmeldelser på Amazon.com Billedet blev sløret, men du skal tilsyneladende ikke bruge muligheden for at skifte billedet. Hvis der er noget du er i tvivl om kunne du måske prøve at spørge sælgeren. Hilsen Carsten. Redigeret af csell - 04-November-2013 kl. 12:51 |
|
![]() |
|
quarkir ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-August-2006 Sted: København, DK Status: Offline Point: 1563 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du skal nok have fat i noget i denne stil: http://www.edbpriser.dk/fordelerboks-switch/iogear-2x4-usb-20-peripheral-sharing-switch-gus402-id-7274111.aspx
|
|
mvh
Jesper \ The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't - Douglas Adams |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |