recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - PS3 vs PS4 spil ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

PS3 vs PS4 spil ?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
mbm1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Januar-2005
Status: Offline
Point: 2047
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mbm1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: PS3 vs PS4 spil ?
    Sendt: 26-September-2013 kl. 08:34
PÅ hvilke punkter kan man forvente forskellen på PS3 og PS4 spil?
Er det to forskellige "engines" eller bliver det programmeret til PS3 og så en opdateret version til PS4?

Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Point: 6062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-September-2013 kl. 22:05
Da det er vidt forskelligt hardware, så må de også være udviklet noget anderledes. Forskellen svarer til PC og PS3. Så vidt jeg ved, er der ikke nogensinde kommet en PC version, af et PS3 eksklusive spil.
Det var noget anderledes med Xbox 360 og PC, da de har Direct X til fælles.

Redigeret af Nagash - 21-Oktober-2013 kl. 00:57
Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Marts-2007
Point: 2813
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper_J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-November-2013 kl. 08:11
Oprindeligt skrevet af Nagash Nagash skrev:

Så vidt jeg ved, er der ikke nogensinde kommet en PC version, af et PS3 eksklusive spil.

Så ville lidt af det eksklusive sgu også lidt forsvindeLOL
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Point: 4337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SteffenD89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-November-2013 kl. 14:18
Faktisk går det til gengæld lidt den anden vej. Planetside 2 og nogle af de andre MMO spil ejer er jo lavet af SOE (Sony Online Entertainment) og kommer til PS4. 

Så vi må se med fremtiden. JEG tror at der vil komme flere PS4/PC titler fra Sony, men at der stadigvæk vil være vægt på de exclusive titler til PS4. F.eks. skal vi nok ikke forvente at Naughty Dogs næste (sci fi?) spil udkommer til andet and PS4 :)

I forhold til engine er jeg usikker helt præcis hvad de gør. PS3en er jo ret svær at udvikle til, mens PS4eren skulle være ret "nem"/i stil med en PC? 

@ Kasper_J:Dit billede er dybt forstyrrende for min korte attention span xD
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu