|
S: Onkyo PR-SC886 processor |
Besvar |
Forfatter | |
Stereolab
Guld medlem Oprettet: 27-Januar-2012 Status: Offline Point: 797 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 05-November-2013 kl. 20:38 |
Betragtet som solgt, men køber faldt desværre fra, så nu prøver jeg igen.
Processoren er med original emballage, alt tilbehør, inkl. målemikrofon. Den er i fin stand, men "skrue ned for volumen"-knappen på fjernbetjeningen skal trykkes lidt bestemt for at virke, men det er faktisk ikke noget jeg tænker over i normalt brug, men synes at det skulle nævnes. Ellers er udstyret i perfekt stand. Prisidé: 5000,- Bud og skambud modtages ;) |
|
Benjamin7
Guld medlem Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: 8740,Denmark Status: Offline Point: 1755 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har du en Blok du evt ville sælge med?
|
|
Hilsen
Benjamin D. Simonsen 8740 - Brædstrup |
|
Stereolab
Funktioner
Tak(0)
|
Hej Benjamin,
Min effektforstærker er desværre allerede solgt, men Onkyo-processoren som stadig er til salg, har både ballancerede (XLR) og alm. uballancerede (RCA) udgange, så det skulle ikke være noget problem at finde en passende effektforstærker. Har du spørgsmål eller bud skal du være meget velkommen Mvh Redigeret af Stereolab - 06-November-2013 kl. 23:22 |
|
Lennerta
Bruger Oprettet: 29-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 136 |
Funktioner
Tak(0)
|
byder 3000kr ;-)
|
|
Stereolab
Funktioner
Tak(0)
|
PM sendt
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |