|
Ipad spil |
Besvar |
Forfatter | |
Strange
Guld medlem Oprettet: 03-Marts-2008 Status: Offline Point: 3199 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 01-Maj-2013 kl. 15:31 |
Kan nogen af jer henvise til nogle gode (gratis) spil til voksne på Ipad. Og vi snakker action/adventureprægede spil og altså ikke Hayday mv. :-)
Redigeret af Strange - 01-Maj-2013 kl. 15:32 |
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19554 |
Funktioner
Tak(0)
|
Start nu bare med HayDay, så behøves du ikke andre spil ;-)
Klaus |
|
Strange
Funktioner
Tak(0)
|
Har set hvad det går ud på og det siger mig intet... Overhovedet. Er ikke bondemand jo. :)
er helt ny i denne verden - er et spil som Six-guns eksempelvis fuldstændigt gratis? Jeg er lidt bange for at få noget der kommer til at koste penge uden jeg ved det... Fedt ser det i al fald ud!
Redigeret af Strange - 01-Maj-2013 kl. 16:53 |
|
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6673 |
Funktioner
Tak(0)
|
Six-guns har in-app køb.
Du har tidligere fået link til, hvordan du indstiller iPad, så du ikke kommer til at købe ved et uheld. Kig af og til på Appshopper, da de holder øje med spil, der bliver sat ned. Redigeret af Brixen - 01-Maj-2013 kl. 17:06 |
|
Venlig hilsen
KB |
|
Skalle06
Guld medlem Oprettet: 29-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1116 |
Funktioner
Tak(0)
|
Injustice. Hvis du kan lide fighting spil og superhelte.
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19554 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det har meget lidt med bondemand, men utroligt meget med taktik og planlægning at gøre. Prøv det nu i en 2-3 dage, jeg kender ingen der ikke er blevet "hooked", efter at have prøvet det i kort tid. Jeg er på level 38..... Klaus |
|
Strange
Funktioner
Tak(0)
|
Er Injustice helt gratis?
|
|
BubbiBubbi
Bruger Oprettet: 13-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 111 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ikke alt i verden er desværre gratis, men det synes jeg nu heller ikke gør noget.
Jeg støtter gerne udviklere der laver gode spil/apps. Faldt over denne artikel i dag, som jeg synes du skal læse. http://www.idownloadblog.com/2013/11/06/best-hardcore-games-ios/ Det er godt nok købe spil, men som sagt så koster gode ting ofte lidt. :) |
|
55" Samsung UE55ES8005 | iPad Air 4G 128GB | iPhone 4S 16GB | Synology DS212j 2x3TB WD RED |
Boxee Box & AppleTV2 | Philips Hue Starter Kit | Stofa Komplet TV | Stofa 150/15 mbit | Xbox One |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |