recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Tordenfluer i mit Samsung f8005 TV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Tordenfluer i mit Samsung f8005 TV

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
synderen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 26-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 77
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér synderen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Tordenfluer i mit Samsung f8005 TV
    Sendt: 07-November-2013 kl. 09:03
Hejsa

Jeg har for 3 måneder siden købt et Samsung f8005 TV i Bilka. Efter et par måneder ser jeg der pludselig er omkring 14-16 sorte pixels placeret rundt omkring på skærmen. Jeg ringer derfor til bilka, som tager den ind til reparation. De vender herefter tilbage og fortæller, at de sorte pixels er tordenfluer, hvilket de ikke dækker. Jeg har selv stået med et forstørrelsesglas for netop at tjekke de pixels, og jeg kunne bestemt ikke se det var tordenfluer, men derfor vil jeg ikke udelukke at det er tordenfluer. Jeg har endnu ikke hentet mit TV endnu, da jeg håber I måske kan give et godt råd med på vejen, inden jeg giver fortabt og henter TV'et.

Vh

Jakob
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2013 kl. 09:17
Dette issue har været vendt flere gange - både her og på vores forum på flatpanelsDK. Samsungs skærme er åbenbart ret åbne i deres konstruktion, så der kommer forholdsvist let fluer i dem. Mine forældre har også 5-6 fluer siddende i deres og det er ikke dækket af garantien. Faktisk står der specifikt i manualen at tordenfluer IKKE er dækket.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2013 kl. 09:46
Samsung kan åbenbart bryste sig af at ha de første biologiske TV, så man mens der ses TV, også kan følge tordenfluers gøren og laden.
Til top
Guld medlem
Guld medlem
Flatpanels.dk

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2013 kl. 10:42
Der er uden tvivl andre producenter, der har lignende problemer, men nu er det Samsung der har været oppe her i forum.
Til top
eileddie Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 05-Oktober-2013
Point: 13
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér eileddie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2013 kl. 16:23
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=126532&title=pixelfejl-p-ue55d8005xxe

Jeg har været det hele igennem, har lige fået pengene tilbage (købt et andet TV i dag) og det blev ikke et Samsung. Ved at søge rundt på nettet er der faktisk mange der har fluer i F8005. Det er ellers et godt TV.
Til top
eileddie Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 05-Oktober-2013
Point: 13
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér eileddie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2013 kl. 16:43
Oprindeligt skrevet af Torben Rasmussen Torben Rasmussen skrev:

Faktisk står der specifikt i manualen at tordenfluer IKKE er dækket.

Hvor har du set det? link tak. Smile
Jeg har søgt deres online manualer igennem og har ikke stødt på noget om fluer eller lignende.
Til top
bruger udmeldt 23 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 25-December-2010
Point: 2017
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2013 kl. 17:37
Har faktisk også en gang prøvet det på min Acer Travelmate 5600! De er så forlængst forsvundet. Jeg tror, de er kommet ind ved lågets lås. Det er nok ikke mit AVG, som har fjernet dem, og der findes vist heller ikke noget Antifly-ware, som kan klare opgaven...Big smile
Til top
Guld medlem
Guld medlem
Flatpanels.dk

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2013 kl. 19:50
Du skal have fat i den brochure hvor garantien nævnes i. Jeg ved ikke hvordan den ser ud på stående fod, men jeg har set det beskrevet ordret at tordenfluer ikke var dækket på Samsung-TV.
Til top
synderen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 26-Oktober-2006
Sted: Denmark
Point: 77
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér synderen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2013 kl. 22:14
Eileddie, jeg har godt læst din tråd. Kan du give et par gode råd til, hvordan jeg får BILKA til at gøre noget ved problemet?
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19818
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2013 kl. 23:01
Hvad vil du have Bilka skal gøre?

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Point: 4909
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2013 kl. 07:56
Kan man ikke skille panelet ad?

Eller suge/blæse dem ud?
Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Marts-2007
Point: 2830
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper_J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2013 kl. 07:57
Havde det samme problem, på en monitor - det var kun en enkelt flue, men mægtigt irriterende da man jo sidder noget tættere på skærmen.
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu