|
Android 4.3 + 4.4 - hvornår? |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
L'er
Guld medlem Oprettet: 19-September-2008 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1228 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 27-Oktober-2013 kl. 23:34 |
Hey.
Har I nogle bud på hvornår android 4.3 og android 4.4 (også kendt som android kit kat) kommer til de fleste android mobiler? Jeg mener at have hørt Kit Kat skulle komme i slutningen af oktober, men det er jo efterhånden nu og jeg har ingen melding hørt om en udgivelsesdato for det. Redigeret af L'er - 27-Oktober-2013 kl. 23:53 |
|
Pioneer PDP-LX5090
PS3 60GB og PS5 Onkyo TX-NR656 HarboSAT10 HarboSUB10 Nintendo Wii U |
|
Nagash
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6061 |
Funktioner
Tak(0)
|
Dit bud er lige så godt som vores.
4.3 er dog ude. Hvornår den kommer til din telefon, må du spørge producenten om. Men jeg kan godt svare for dig. Hvis den er under 1½ år gammel, så engang inden 2016. Er den ældre, så måske aldrig. Ang. 4.4, så er det sidste rygte stadig, at Nexus 5 bliver vist frem engang i næste uge, og sammen med den, kommer KitKat. Hvornår så alle andre modeller end lige Nexus'erne får den. Tja, igen engang inden 2017 så nok, hvis den altså er under 1½ år gammel.
|
|
L'er
Guld medlem Oprettet: 19-September-2008 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1228 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har en Sony Xperia Z1 og den har Sony lovet får Android 4.3, men den version af android skulle jo helst komme et godt stykke tid inden android 4.4
|
|
Pioneer PDP-LX5090
|
Nagash
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6061 |
Funktioner
Tak(0)
|
Den kommer ikke inden 4.4 kommer ud fra Google. Google styrer ikke opdateringerne på din Sony enhed. Det styrer ene og alene Nexus enhederne. Hvornår Sony får opdateret deres hardware, blander Google sig overhovedet ikke i.
De største producenter (mener Sony er med iblandt), har dog skrevet under på, at de vil opdatere løbende i de første 18 måneder i telefonens levetid (derfor jeg blev ved med at nævne de 1½ år). Men løftet siger dog ikke noget om hvor hurtig de kommer. Der findes mange eksempler på, at Google er 2-3, ja selv 4 versioner foran på deres Nexus enheder, end hvad helt nye telefoner er.
|
|
filmtosse
Bruger Oprettet: 19-April-2005 Status: Offline Point: 158 |
Funktioner
Tak(0)
|
På nogle af de internationale sider køre der rygter om 4.4 til Xperia Z1 en gang i November
|
|
Vi holder ikke op med at lege, bare fordi vi bliver ældre. Vi bliver ældre, hvis vi stopper med at lege.
|
|
Nagash
Funktioner
Tak(0)
|
Det har jeg meget svært ved at tro på. Når den ikke engang har 4.3 endnu, så tror jeg ikke den når at blive opdateret til ny Android version indenfor en måned.
Så skal det være fordi, den kommer i en Google Play Edition ligesom HTC One og SGS 4. Og det lyder så til gengæld ikke utænkeligt.
|
|
lks
Bruger Oprettet: 03-December-2009 Status: Offline Point: 133 |
Funktioner
Tak(0)
|
HTC One har lige fået 4.3
|
|
Nagash
Funktioner
Tak(0)
|
Det er også kun 3½ måneder efter Google kom ud med den. Og det må faktisk siges at være en af de hurtigere opdateringer.
Normen er nærmere 6 måneder. Tror ikke man skal forvente at se KitKat på andre enheder end Nexus'erne og Google Play versionerne før engang i 2014. Desværre.
|
|
Roland
Guld medlem Oprettet: 26-Maj-2009 Sted: Kbh's Vestegn Status: Offline Point: 1220 |
Funktioner
Tak(0)
|
Min Nexus 7 32gb (2012) blev opdateret til 4.3 - lige efter at jeg fik den i april måned.
Hvornår andre android enheder bli'r, afhænger som nævnt af alder, hardware kapacitet og sidst men ikke mindst om, hvornår enhedens producent har sinde at gøre det. Redigeret af Roland - 28-Oktober-2013 kl. 22:15 |
|
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks |
|
Nagash
Funktioner
Tak(0)
|
Ja, en Nexus får som regel opdateringen med det samme, eller i hvert fald meget kort tid efter.
Men problemet ved de andre telefoner er nok, at det er dårlig forretning for producenterne at opdatere dem fpor meget. Så kan de jo ikke sælge en ny :)
|
|
filmtosse
Bruger Oprettet: 19-April-2005 Status: Offline Point: 158 |
Funktioner
Tak(0)
|
Sony to Announce Its Android 4.3 and Android 4.4 Update Plans Next Week |
|
Vi holder ikke op med at lege, bare fordi vi bliver ældre. Vi bliver ældre, hvis vi stopper med at lege.
|
|
L'er
Funktioner
Tak(0)
|
Spændende
|
|
Pioneer PDP-LX5090
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |