recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - MS Office på Ipad ??
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

MS Office på Ipad ??

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
The_Unforgiven Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 20-Oktober-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 450
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér The_Unforgiven Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: MS Office på Ipad ??
    Sendt: 07-November-2013 kl. 16:08
Kan man installere MS Office på en Ipad ?
Er til skolebrug , så man ikke skal slæbe den store pc med .
Men vil ikke ofre en formue på noget som min datter ikke kan bruge alligevel.

Stein
Til top
db89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-December-2008
Sted: Fredericia, DK
Point: 1758
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér db89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2013 kl. 16:13
Hold jer fra simplyelectronics.net
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2013 kl. 16:18
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2004
Status: Online
Point: 6661
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2013 kl. 16:22
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

Nej, det er CloudOn, ikke Office. Og det er langsomt.
Venlig hilsen
KB
Til top
Muffeh Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-December-2009
Sted: Gilleleje
Point: 1040
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Muffeh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2013 kl. 00:02
QuickOffice, nok det bedste alternativ til en ÆGTE office oplevelse pt.

http://itvejledninger.ucsj.dk/m/5352/l/49824-quickoffice-pa-ipad-iphone-android-telefoner-og-tablets

- Skal siges jeg selv har brugt den til skoleforløb på VUC, og den fungere fint, dog vil jeg anbefale et eksternt bluetooth tastatur hvis du skal skrive meget.

Redigeret af Muffeh - 08-November-2013 kl. 00:03
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér The_Unforgiven Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2013 kl. 09:02
Jeg takker for svar .
Kan se at det der findes ikke er helt som en ægte Office?
Jeg ved at min datter bruger Onenote , Powerpoint , Excel og Word i skolen , så de ting skal være der ellers duer det ikke.

Stein

Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2008
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2013 kl. 12:35
onenote er svær at erstatte - men findes også til ipad. - Ellers er Keynote, Pages og Numbers apple's egne versioner og kan gemmes i de respektive MS-formater. Men ellers ja som muffeh skriver - Quickoffice er også et udmærket bud.
Men der kommer dog en ms office på et eller andet tidspunkt ud i fremtiden. det har MS dog afsløret, men det er ikke godt at vide hvornår. og jeg kunne forestille mig det nok kom som en del af et office365 abonnementskrav.

Noget andet er så hvad din datter bruger i skolen, men der er RIGTIG mange skoleelever landet over som ikke længere anvender MS-applikationerne da de også er gået på ipads. Så der er det enten apple's egne versioner eller de nyligt frigivne quickoffice der bliver brugt. Det er absolut ikke noget problem at få udvekslet informationer.
Til top
Muffeh Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-December-2009
Sted: Gilleleje
Point: 1040
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Muffeh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2013 kl. 17:53
QuickOffice levere en meget simpel dog ganske fornuftig og god måde at lave Excel, Powerpoint og Word opgaver på, du får ikke alt mulig fancy og avanceret, der er kun en der kan levere det, og det MS selv.

LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér The_Unforgiven Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2013 kl. 10:37
Jeg takker igen , sgu rart nogle ved noget om Apple , jeg aner ikke en disse he he.
Men hun er hooked på en Ipad , selv om jeg mener det er spild af penge , på en måde , og evt vælge en som jeg har Asus MC400 med Windows på og der er Office med gratis.

Stein
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2004
Status: Online
Point: 6661
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2013 kl. 10:52
Oprindeligt skrevet af The_Unforgiven The_Unforgiven skrev:

Jeg takker igen , sgu rart nogle ved noget om Apple , jeg aner ikke en disse he he.
Men hun er hooked på en Ipad , selv om jeg mener det er spild af penge , på en måde , og evt vælge en som jeg har Asus MC400 med Windows på og der er Office med gratis.

Stein

Apples "office pakke" er nu gratis med på iPad. Dvs. Pages, Numbers og Keynote. 

Og de kan gemme i deres eget format + Microsofts format + PDF, så man kan dele med andre som har Office.

(jeg er også hooked på iPad, og har lige opdateret til den nye iPad Air)

EDIT: Apples side er ikke oversat til dansk endnu, men programmerne er på dansk.

Redigeret af Brixen - 12-November-2013 kl. 10:56
Venlig hilsen
KB
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu