|
virtualbox på OsX Maveriks |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
moose74 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Januar-2011 Sted: danmark Status: Offline Point: 136 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 03-November-2013 kl. 19:38 |
Efter den sidste opdatering af min imac, som nu er på V.10.9 Maveriks. virker min Viratualbox ikke mere, den bruges til at køre windows 7, den kommer med denne meddelse.
![]() |
|
tvix rocks !
|
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Online Point: 6683 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du skal bare vente på at Virtualbox bliver opdateret. Hvis du ikke kan vente, så er du nødt til at købe VMware Fusion eller Parallels. De er opdaterede og virker med Mavericks.
Det er min erfaring at gratis eller open source programmer ikke bliver opdateret så hurtigt som købeprogrammer når der kommer en ny version af OS X. Har du læst på Virtualbox's hjemmeside om der er en workaround. Redigeret af Brixen - 03-November-2013 kl. 21:27 |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3842 |
I fredags var det faktisk en kollega der spurgte om jeg havde opgraderet min mini til Mavericks. Jeg svarede nej - jeg har for mange ting kørende på den som jeg skal være sikker på kan køre. Inkl en virtuel Squeezebox server på VirtualBox til børnenes musik bibliotek......
Jeg har bl.a ifm. 10.7 lært at man ikke kan være sikre på at div. softwareleverandører er klar til nye versioner af OSX den dag de bliver udgivet.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9403 |
Virtual box kører fint på min maverick
|
|
![]() |
|
moose74 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Januar-2011 Sted: danmark Status: Offline Point: 136 |
Der er her d.1 nov udgivet en v.4.3.2, prøver den lige..
http://www.oracle.com/technetwork/server-storage/virtualbox/downloads/index.html
|
|
tvix rocks !
|
|
![]() |
|
![]() ![]() |
|
tvix rocks !
|
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Online Point: 6683 |
Det er måske din VM der er noget i vejen med. Prøv at lave en ny VM med Windows 7.
|
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
Hvad mener du med at lave en ny VM ? og hvad får i ud af dette....
![]() Redigeret af moose74 - 07-November-2013 kl. 18:58 |
|
tvix rocks !
|
|
![]() |
|
Tror måske dette er løsningen, men fatter ikke en bjelle af det.
http://jarneil.wordpress.com/2013/10/24/vritualbox-4-30-on-os-x-10-9-mavericks/
|
|
tvix rocks !
|
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
moose74 - har du prøvet at læse den fejllog der bliver genereret? (som der står i billedet fra den 4/11 - den sidste fejl lugter lidt henad at der ikke er allokeret nok ram til skærmen i vm, eller enablet 2D acc.
|
|
![]() |
|
![]() Redigeret af moose74 - 08-November-2013 kl. 18:32 |
|
tvix rocks !
|
|
![]() |
|
![]() |
|
tvix rocks !
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |