|
AVForums anmelder Panasonic TX-L65WT600 |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 08-November-2013 kl. 17:23 |
Og en test som jeg har ventet lidt på:
![]() Redigeret af Hother - 08-November-2013 kl. 17:27 |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7196 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Karakter 6 ud af 10. Skuffende
4k skiltet betyder ikke at det er et super tv ;-) |
|
![]() |
|
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
Ja det er da en skuffende test for den skærm med de scorer den får.
|
|
![]() |
|
pipper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-December-2005 Sted: Kolding Status: Offline Point: 2074 |
Sony er vejen frem.
Hvornår lærer i det ![]() |
|
![]() |
|
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
Når de laver et seriøst plasma eller OLED |
|
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
|
![]() |
|
pipper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-December-2005 Sted: Kolding Status: Offline Point: 2074 |
Hvorfor i alverden skulle de lave plasma.
Det er jo en saga blot med plasma. Men tror de vil komme til at lave nogle gode OLED |
|
![]() |
|
hummelmose ![]() Administrator ![]() ![]() Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 4006 |
http://www.avforums.com/review/samsung-ue65f9000-4k-uhd-tv-review.9363
Utroligt at Samsungs får bedre anmeldelse. Jeg har F9000.
|
|
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
Jeg har set Samsung 4K i Kastrup Lufthavns Transithal, og jeg var ret skuffet. Billedet var alt for skarpt, og selv om jeg aldrig havde troet jeg skulle sige det - for detaljeret i mine øjne, og jeg følte at min hjerne nærmest ikke kunne kapere det (ja ja jeg er en gammel stud). Men det ændre altså ikke på at billedet var meget unaturligt, i det mindste hvis man som jeg, holder af billedet fra et godt indstillet plasma.
Jeg tror at der går nogen tid før at jeg hopper på et 4K panel.
![]() |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
Hallo hallo.
Plejer i ikke at sige at man ikke kan regne med hvad man ser i forretninger og. lign. Så måske at Tv'et ikke var indstillet rigtigt. Men havde der nu hængt en panasonic var "pladen" en anden. |
|
![]() |
|
Jo vist gør vi så, og det var da også min tanke med elendige indstillinger. Men.... mit udgangspunkt er og var, hvis man har en udstillingsshop i et af Danmarks absolut dyreste udstillingsområder, så sætter man ikke en producents topmodel op - i meget ringe indstillinger. Det er jo netop lige dér, at jeg skal falde for et produkt - og købe det
![]() |
|
|
|
![]() |
|
hummelmose ![]() Administrator ![]() ![]() Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 4006 |
Som sagt har jeg det selv. Og jeg er ikke utilfreds med billedet. Men forvent PANG FARVER i et showroom i lufthavnen. For de kæmper mod lysrør.
|
|
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
|
![]() |
|
Det var i såfald helt overdrevet Jens
![]() |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |