recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Panasonic TX-P50X60 til 3k
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Panasonic TX-P50X60 til 3k

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Richie Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 13-September-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 280
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Richie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Panasonic TX-P50X60 til 3k
    Sendt: 01-Juli-2013 kl. 13:46
Jeg leder efter nyt tv til soveværelset og faldt over et P50X60 hos Computercity i Lyngby til 3000kr.
Findes der noget bedre nyt tv i dag til samme pris? Jeg var meget overrasket over det var så billigt.
Jeg har hidtil kigget efter Samung tv i samme prisleje, men det ser ud som om det max kan blive 40 tommer til den pris, og både billedet og størrelsen på X60 tiltaler mig.
3D-funktionalitet og Smart-tv funtioner er irrelevante for mig.Smile
Til top
henningdalgaard Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-September-2004
Sted: Aalborg
Point: 1686
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér henningdalgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2013 kl. 08:43
Jeg leder selv efter dette tv til min svigerfar. Nogen der ved hvor jeg finder det til billige penge på nettet eller omkring Aalborg? Det lader til at være udsolgt mange steder.

Kan det passe at tv'et kun er 720p?
Til top
Thomas Jensen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 11-November-2013
Sted: Slagelse, DK
Point: 457
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomas Jensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2013 kl. 09:14
.

Redigeret af Thomas Jensen - 16-November-2013 kl. 09:45
AV-udstyr: Apple iPad 9th gen. 64 GB / Apple iPhone SE 3rd gen. 64 GB / JBL Charge 3
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér henningdalgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2013 kl. 09:17
ok troede bare at alle nye tv var fuld HD.
Det skal erstatte et x10 som er gået i stykker, og det havde et godt billede til prisen. Billedet må vel være mindst lige så godt på x60 antager jeg.
Kan dog kun finde det i 42", så måske må det ende med det.
Til top
Foss Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 04-August-2005
Point: 392
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Foss Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2013 kl. 22:51
Hej

Gik selv fra 42x10 til et 50x60, og jo det har stort set samme gode billede, især til prisen, var også heldig at få fat i et til 3k, er især glad for de 8" det nye er større. Men alt i alt, kan bestemt anbefales, især hvis 3d, smart funktioner osv er ligemeget........!
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér henningdalgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2013 kl. 08:02
jeg ledte flere steder på nettet, men ingen havde det på lager til en god pris.
Så endte med 42" til 3495,- inkl levering. Der var absolut ingen LED der kunne være med i den prisklasse, selvom der var flere 42" på tilbud
Til top
Foss Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 04-August-2005
Point: 392
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Foss Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2013 kl. 10:06
Du har helt ret, kunne heller ikke finde et LED med det billede, så kan man leve med (vide for man kan næsten ikke se det) at det kun er HD-ready, så er det absolut money-for-value.

Menu'en på X60 har også fået et løft samt at det har fået USB stik som kan afspille alle mulige formater hvis man ønsker det.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér henningdalgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2013 kl. 10:14
ja lækkert - kunne rigtig godt have brugt optagefunktionen, men så skal man to serier længere op og så blev det dyrt.
Det var også grunden til at jeg kiggede på LED, for der kunne man få optagelse med i de billige modeller.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu