recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Android udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Micro SD kort til S3
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Micro SD kort til S3

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Micro SD kort til S3
    Sendt: 12-November-2013 kl. 15:05
Passer sådan en som denne i Galaxy S3?

Jeg modtager gerne andre anbefalinger.

Takker...

BORING!
Til top
Deaster Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 29-Maj-2006
Point: 150
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Deaster Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2013 kl. 10:08
Oprindeligt skrevet af amorbavian amorbavian skrev:

Passer sådan en som denne i Galaxy S3?

Jeg modtager gerne andre anbefalinger.

Takker...

Det burde det, jeg kører dog med Samsung eget 64 Gb Microsd kort i min S3 og det virker perfekt.
Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Point: 3722
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tipsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2013 kl. 10:21
Telefonen har support for SDXC, men der er mange rapporter om problemer med bl.a. Sandisk-kort - men mon ikke de efterhånden har fundet ud af det og det burde virke fint? Kortet du har fundet er et fint kort - ingen grund til alternativer. Du kan spare en smule ved at købe kortet hos Amazon (UK), men ikke vildt meget.
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Point: 3010
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2013 kl. 11:25
Ok. Tak for svarene. Jeg var nemlig usikker på om telefonen nu understøttede den nævnte hastighed. Har altid haf SanDisk kort og været fint tilfreds. Dejligt, at de er faldet så meget i pris.

BORING!
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu