|
Forskudt afsendelse af SMS |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-November-2013 kl. 06:57 |
Har søgt, men har ikke fundet en app, der kan afsende en SMS fx 7 timer efter den er skrevet. Nogen der ved, om der findes en sådan.
Grunden til jeg søger er, at jeg ofte alt for sent opdager folk har haft ringet eller skrevet. Er lidt gammeldags så sms'er fx ikke kl 24 i hverdagens osv, men næste dag glemmer jeg så at svare. |
|
![]() |
|
Illuminator ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 28 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tasker kan det. Find den i app store eller play.
|
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
Savner ikke sådan en app, men antager til gengæld at folk sætter deres telefon på lydløs, hvis de ikke vil generes af opkald eller SMS'er - er det uhøfligt?
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Ja man skal respektere at folk sover. Jeg har ikke min tlf på lydløs, da jeg har en gammel Far som kan ha brug for mig om natten
|
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
Tjah, som Kampus siger, andre gange bliver jeg irriteret, hvis jeg har glemt lydløs og jeg så modtager en forholdsvis ligegyldig SMS, som sagtens kunne vente til dagen efter. Så derfor vælger jeg at lade være med at skrive efter bestemte tidspunkter
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |