recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - K: Squeezebox Radio
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

K: Squeezebox Radio

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Ukke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1559
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ukke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: K: Squeezebox Radio
    Sendt: 11-November-2013 kl. 06:46
Hej

Jeg er interesseret i en Squeezebox Radio (IKKE den nye 'UE Radio'). Meget gerne i sort og skal naturligvis være 100% velholdt. 

Skriv din pris og varerens placering.
Til top
DonSilicone Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-Oktober-2006
Status: Offline
Point: 331
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DonSilicone Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2013 kl. 16:40
Du ved godt, at Logitech nu officielt understøtter muligheden for, at UE Radio kan "downgrades" til en Squeezebox Radio?
Efter downgrading er der INGEN forskel på de to (ud over at UE vist nok altid leveres med batteri).
Til top
Ukke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1559
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ukke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2013 kl. 18:10
Hej Don!

Tak for informationen! Det havde jeg slet ikke opdaget, så jeg vil da bestemt overveje en UE Radio, hvis Squeezebox Radio ikke kan fås til 'rimelige penge' brugt.

Jeg siger tak for hjælpen. Thumbs Up
Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 3835
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim.t Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2013 kl. 19:26
Opret en annonceagent på DBA. Jeg hentede en i Viborg for 14 dagen siden til 500,- (med batteri) og lige efter kom der 2 mere til salg for 600,- - de væk hurtigt

Redigeret af kim.t - 11-November-2013 kl. 19:27
Til top
Ukke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1559
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ukke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2013 kl. 22:59
Hej Kim, var det den hvide model, du fik fat i? Jeg tror du nappede den lige foran mig - jeg var ikke hurtig nok. Big smile

DonSilicone, hvor kan man se, at Logitech officielt støtter en 'nedgradering' af deres UE firmware? Jeg kan ikke finde det på deres hjemmeside. 
Til top
DonSilicone Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-Oktober-2006
Status: Offline
Point: 331
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DonSilicone Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2013 kl. 23:23
Til top
Ukke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1559
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ukke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2013 kl. 00:21
Hey Don, yep, jeg googlede det lige. Faldt over en anden tråd, hvor det blev nævnt. Har du selv erfaring med UE 'downgrade' eller en SB Radio?
Til top
DonSilicone Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-Oktober-2006
Status: Offline
Point: 331
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DonSilicone Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2013 kl. 00:23
Med downgrade nej, med SB Radio ja.
Til top
Ukke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1559
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ukke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2013 kl. 02:42
Kan du anbefale en SB Radio? Og er den stabil med WIFI-forbindelse?

Jeg tænker jo at gå SONOS-vejen, men jeg har stadig en ekstra Squeezebox Touch liggende, just in case. 

En Sonos Connect og Play:1 vil jo koste mig 4098kr…Så jeg tænker, at det er billigere, hvis jeg bare anskaffer mig en SB/UE Radio, da jeg jo allerede har en SB Touch liggende.
Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 3835
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim.t Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2013 kl. 07:06
Oprindeligt skrevet af Ukke Ukke skrev:

Hej Kim, var det den hvide model, du fik fat i? Jeg tror du nappede den lige foran mig - jeg var ikke hurtig nok. Big smile
Nej det var nu en sort jeg fik hentet. Jeg undrede mig over at der ikke havde været nogen til salg i et pænt stykke tid, og så kom der lige pludselig 3-4 stk til salg inden for 1 uge.
Til top
Ukke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1559
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ukke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2013 kl. 09:14
Oprindeligt skrevet af kim.t kim.t skrev:

Oprindeligt skrevet af Ukke Ukke skrev:

Hej Kim, var det den hvide model, du fik fat i? Jeg tror du nappede den lige foran mig - jeg var ikke hurtig nok. Big smile
Nej det var nu en sort jeg fik hentet. Jeg undrede mig over at der ikke havde været nogen til salg i et pænt stykke tid, og så kom der lige pludselig 3-4 stk til salg inden for 1 uge.

Kim, bruger du den sammen med Squeezebox? 
Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 3835
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim.t Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2013 kl. 09:47
Oprindeligt skrevet af Ukke Ukke skrev:

Oprindeligt skrevet af kim.t kim.t skrev:

Oprindeligt skrevet af Ukke Ukke skrev:

Hej Kim, var det den hvide model, du fik fat i? Jeg tror du nappede den lige foran mig - jeg var ikke hurtig nok. Big smile
Nej det var nu en sort jeg fik hentet. Jeg undrede mig over at der ikke havde været nogen til salg i et pænt stykke tid, og så kom der lige pludselig 3-4 stk til salg inden for 1 uge.

Kim, bruger du den sammen med Squeezebox? 
Ja - jeg kører faktisk med 2 LMS servere på min MacMini - 1 virtuel server som kun indeholder børnenes musik og lydbøger (2 af radioerne er koblet på denne virtuelle server), og et musikbibliotek som indeholder hele min musiksamling (radio på badeværelset og receiveren er koblet på den)
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu