recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Playstation 3 plus spil udløber
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Playstation 3 plus spil udløber

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Kralle7800 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 20-Maj-2011
Sted: Højslev, Danmar
Status: Offline
Point: 363
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kralle7800 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Playstation 3 plus spil udløber
    Sendt: 20-November-2013 kl. 14:45
Jeg har købt playstation 3 plus og hentet nogle spil. Har hentet full game trials men de er allerede udløbet? Har også hentet instant games og de virker fint endnu. Hvor kan man læse noget om det? Der står nemlig ikke noget om det når man køber det.
Til top
L'er Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-September-2008
Sted: Kolding
Point: 1228
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér L'er Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2013 kl. 14:50
Full game trials har du kun til rådighed i én time. Hvis du med "instant games"mener de spil der er fra "instant game collection" så er det nogen du beholder lige så lang tid som du betaler for Playtation plus. Den dag du ikke gør det mere, udløber de. Du kan så bagefter vælge at købe Playstation plus igen, og så vil alle de spil du tidligere har downloadet fra Playstation plus igen være tilgængelige.
Pioneer PDP-LX5090
PS3 60GB og PS5
Onkyo TX-NR656
HarboSAT10
HarboSUB10
Nintendo Wii U
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kralle7800 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2013 kl. 15:03
Udløber mine instant games jeg har hentet om en måned fordi jeg har kun købt plus en måned.
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kralle7800 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2013 kl. 15:07
Hvorfor kan man kun spille full game trials en time? Hvor kan man lære det henne?
Til top
L'er Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-September-2008
Sted: Kolding
Point: 1228
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér L'er Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2013 kl. 15:40
Oprindeligt skrevet af Kralle7800 Kralle7800 skrev:

Udløber mine instant games jeg har hentet om en måned fordi jeg har kun købt plus en måned.

Ja de vil udløbe om en måned når du kun har købt Playstation plus en måned. Men som sagt så kan du bare købe en måned eller et år mere efter udløbningstiden, så har du alle de titler du har downloadet via Playstation plus med savegames igen.

Hvorfor kan man kun spille full game trials en time? Hvor kan man lære det henne?

De vil jo give dig en appetitvækker, så de kan sælge dig hele spillet, hvis du synes om det - ganske smart træk fra Sony Smile

Hvis du trykker på et "full game trial" spil så står der ved siden af: "If you're a member of Playstation® Plus, this game is available to you as a Full Game Trial. Download this game for one hour trial period to try before you buy"

Redigeret af L'er - 20-November-2013 kl. 15:40
Pioneer PDP-LX5090
PS3 60GB og PS5
Onkyo TX-NR656
HarboSAT10
HarboSUB10
Nintendo Wii U
Til top
Munkieftw Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-Februar-2013
Sted: Amager
Point: 217
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munkieftw Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2013 kl. 15:47

ordet "trials" .. derfor.. 

Full Game er måske lidt misvisende... Men de mener nok bare du har alle funktionaliteter i spillet, under denne trial.
Samsung - UE65ES8005U - Benq W1070 - Pioneer VSX-827-K - Synology DS1815+ - iPhone 6S - Philips Hue - Nvidia Shield TV
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kralle7800 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2013 kl. 16:05
Synes det er lidt dårligt af dem at man skal blive ved med at have plus for at spille dem man har hentet.. Så skal jeg købe det for at kunne spille dem
Til top
minusop Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-December-2007
Sted: 2665
Point: 511
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér minusop Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2013 kl. 16:09

Synes det er lidt dårligt af dem at man skal blive ved med at have plus for at spille dem man har hentet.. Så skal jeg købe det for at kunne spille dem

What? PS plus er da absolut den bedste deal man kan lave! +/- 400kr for ét år og nye spil hver måned til PS3 og Vita. Jeg kan slet ikke nå at spille dem allesammen Smile
Man burde egentlig vide bedre, i min alder ... burde!

Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kralle7800 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2013 kl. 16:11
Ja men man skal have det for at spille dem jo
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Point: 8643
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunddal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2013 kl. 16:29
Skulle de da være gratis?
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kralle7800 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2013 kl. 16:43
Nej men det er træls man skal blive ved med at have plus
Til top
sickchild Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Maj-2008
Sted: næstved,Denmark
Point: 801
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sickchild Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2013 kl. 16:51
Så spar playstation plus, og køb spillende i stedet for, så har du dem lige så længe du har lyst.
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu