|
Playstation 3 plus spil udløber |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
Kralle7800 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-Maj-2011 Sted: Højslev, Danmar Status: Offline Point: 363 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-November-2013 kl. 14:45 |
|
Jeg har købt playstation 3 plus og hentet nogle spil. Har hentet full game trials men de er allerede udløbet? Har også hentet instant games og de virker fint endnu. Hvor kan man læse noget om det? Der står nemlig ikke noget om det når man køber det.
|
||
![]() |
||
L'er ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-September-2008 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1228 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Full game trials har du kun til rådighed i én time. Hvis du med "instant games"mener de spil der er fra "instant game collection" så er det nogen du beholder lige så lang tid som du betaler for Playtation plus. Den dag du ikke gør det mere, udløber de. Du kan så bagefter vælge at købe Playstation plus igen, og så vil alle de spil du tidligere har downloadet fra Playstation plus igen være tilgængelige.
|
||
Pioneer PDP-LX5090
PS3 60GB og PS5 Onkyo TX-NR656 HarboSAT10 HarboSUB10 Nintendo Wii U |
||
![]() |
||
Kralle7800 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-Maj-2011 Sted: Højslev, Danmar Status: Offline Point: 363 |
|
Udløber mine instant games jeg har hentet om en måned fordi jeg har kun købt plus en måned.
|
||
![]() |
||
|
Hvorfor kan man kun spille full game trials en time? Hvor kan man lære det henne?
|
||
![]() |
||
L'er ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-September-2008 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1228 |
|
Ja de vil udløbe om en måned når du kun har købt Playstation plus en måned. Men som sagt så kan du bare købe en måned eller et år mere efter udløbningstiden, så har du alle de titler du har downloadet via Playstation plus med savegames igen.
De vil jo give dig en appetitvækker, så de kan sælge dig hele spillet, hvis du synes om det - ganske smart træk fra Sony ![]() Hvis du trykker på et "full game trial" spil så står der ved siden af: "If you're a member of Playstation® Plus, this game is available to you as a Full Game Trial. Download this game for one hour trial period to try before you buy" Redigeret af L'er - 20-November-2013 kl. 15:40 |
||
Pioneer PDP-LX5090
PS3 60GB og PS5 Onkyo TX-NR656 HarboSAT10 HarboSUB10 Nintendo Wii U |
||
![]() |
||
Munkieftw ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Februar-2013 Sted: Amager Status: Offline Point: 217 |
|
ordet "trials" .. derfor.. Full Game er måske lidt misvisende... Men de mener nok bare du har alle funktionaliteter i spillet, under denne trial.
|
||
Samsung - UE65ES8005U - Benq W1070 - Pioneer VSX-827-K - Synology DS1815+ - iPhone 6S - Philips Hue - Nvidia Shield TV
|
||
![]() |
||
|
Synes det er lidt dårligt af dem at man skal blive ved med at have plus for at spille dem man har hentet.. Så skal jeg købe det for at kunne spille dem
|
||
![]() |
||
minusop ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2007 Sted: 2665 Status: Offline Point: 511 |
|
What? PS plus er da absolut den bedste deal man kan lave! +/- 400kr for ét år og nye spil hver måned til PS3 og Vita. Jeg kan slet ikke nå at spille dem allesammen
![]() |
||
Man burde egentlig vide bedre, i min alder ... burde!
|
||
![]() |
||
|
Ja men man skal have det for at spille dem jo
|
||
![]() |
||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8643 |
|
Skulle de da være gratis?
|
||
![]() |
||
|
Nej men det er træls man skal blive ved med at have plus
|
||
![]() |
||
sickchild ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Maj-2008 Sted: næstved,Denmark Status: Online Point: 801 |
|
Så spar playstation plus, og køb spillende i stedet for, så har du dem lige så længe du har lyst.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |