recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - YouSee boks Samsung SMT-H3126
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

YouSee boks Samsung SMT-H3126

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
MRT Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 24-November-2013
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MRT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: YouSee boks Samsung SMT-H3126
    Sendt: 24-November-2013 kl. 19:53
Da HD er fyldt, vil jeg gerne have overført noget til DVD-skiver. Er der nogen som er klar over om fx. Windoes Media Center kan kobles sammen med boksen, således at indholdet kan overføres til PC og derefter brændes på en DVD. Ellers har I andre gode forslag.
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Point: 7082
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2013 kl. 20:15
Det kan du ikke.

En dvd optager kan optage via scart udgangen på yousee boksen, men ikke nogen super løsning.
Til top
Tubbe Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 09-Januar-2005
Sted: København
Point: 206
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tubbe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2013 kl. 21:49
Clone din HD til en 1 TB og sæt den i boksen.
Sony 55W805b
Android SHIELD TV
Sony Playstation 3
Panasonic DMR-BCT74
Til top
MRT Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 24-November-2013
Sted: Danmark
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MRT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2013 kl. 21:55
Tak for svaret. Det vil jeg prøve i første omgang.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu