|
|
Besvar ![]() |
Side 123 5> |
Forfatter | |
troelsit ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Marts-2006 Status: Offline Point: 910 |
![]() Sendt: 13-September-2006 kl. 23:02 |
Hvad er forskellen på disse modeller: Pioneer PDP 4270XA Pioneer PDP 4270XD Pioneer PDP 427XD |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12378 |
![]() |
Den øverste har analog tuner, de to andre har både digital og analog tuner.
Dem med et nul bagefter syv-tallet har begrænsede tilslutningsmuligheder; f.eks. kun én HDMI-indgang. |
|
![]() |
|
troelsit ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Marts-2006 Status: Offline Point: 910 |
![]() |
Hvad er den forventede pris på den øverste når den kommer i butikkerne? |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12378 |
![]() |
Hifipriser.dk siger at de billigste er på 17k.
SCALA
HiFi vil have lige under 21k.
Redigeret af Naiera - 13-September-2006 kl. 23:12 |
|
![]() |
|
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
![]() |
Kan det passe at dem med nullet ikke kan ISF kallibreres ?
|
|
![]() |
|
![]() |
Nej. Det kan være at indstillingsmulighederne er færre, men ellers vil der nok ikke være den store forskel.
Jeg kan dog ikke se, hvorfor man skulle spare 2k og undvære en HDMI-indgang og digital tuner, ved at købe et 4270XA... |
|
![]() |
|
Bendix ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2215 |
![]() |
Alle tv kan ISF kalibreres.. Det har ikke noget med tv'et at gøre.
|
|
![]() |
|
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8665 |
![]() |
De har til gengæld (så vidt jeg husker) ikke ISF menu.
|
|
![]() |
|
![]() |
Det er nok det Lennon har tænkt på
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg synes ærlig talt DVB-T tuner er en smule hyped op. Har de fleste ikke enten kabel-tv eller parabol-antenne? Måske er det bare mit syn på befolkningen der er akavet
|
|
![]() |
|
Ullum ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Juli-2006 Status: Offline Point: 1004 |
![]() |
Parabol ejerne kan jo kun få TV2 i digital kvalitet via DVB-T.
|
|
![]() |
|
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
![]() |
I en tråd på Hifi4all om ISF kalibrering har produktchefen fo Pioneer DK bla ytret følgende,som jeg så fejlfortolkede: N.B: Du refererer i indlægget ovenfor til den amerikanske udgave af PDP-427XD tilpasset til det amerikanske marked. Den model der i Europa har navnet PDP-4270XA/XD er ikke magen til, og har ikke ISF mode. I 7.generation er det modellerne PDP-427XD/XA og PDP-507XD/XA der har ISF mode. Bare lige for at rydde den misforståelse af vejen inden man køber. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |