|
HDMI-kabel til 3D på +10M |
Besvar |
Forfatter | |
Micky_dk
Bruger Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 188 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 27-November-2013 kl. 16:17 |
Hej
Jeg skal ud og købe en BENQ W1070 og skal bruge et HDMI-kabel til 3D på +10M Grunden til det skal være +10M er fordi det skal trækkes over loftrum. Det skal bruges mellem min Yamaha RX-A830 og BENQ W1070. Hvor skal man købe HDMI som kan bruges til 3D? Nogle siger at mange af de billige kabler til 200 til 300,- er lige så gode som dyre til 600,- og derover. Hvad vil i foreslå? Det skal være vinklet i den ene ende.
|
|
/Micky_dk
|
|
Micky_dk
Funktioner
Tak(0)
|
Er der ingen der har gode/dårlige erfaringer med HDMI kabler?
|
|
/Micky_dk
|
|
JeTex
Guld medlem Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3792 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ved lange kabeltræk, kan billige kabler komme til kort. Et billigt kabel såvel som dyrt, har en certificering, der fortæller hvad der kan præsteres ved x antal meter.
|
|
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
|
MarkR
Bruger Oprettet: 13-November-2009 Status: Offline Point: 149 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har dårlige erfaringer ved lange kabeltræk med alt for billige kabler (<200kr)
Pt. benytter jeg mig selv af dette kabel, og det gør det forrygende. Selve lederne er tykkere end i de fleste HDMI kabler - og meget bedre skærmet end de billige.
|
|
Dennis_m
Bruger Oprettet: 16-Februar-2013 Status: Offline Point: 73 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har et 10m Matsui, til omkring 399,- mener jeg det kostede, det bliver brugt til 3d 1080p mellem forstærker og projektor.
Stikenderne virker meget billige/løse i det, men ellers fungere det fint -Dennis.
|
|
Micky_dk
Funktioner
Tak(0)
|
/Micky_dk
|
|
db89
Guld medlem Oprettet: 10-December-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 1758 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har lige prøvet at bestille et 10m HDMI-kabel til knap 60kr fra Amazon for sjovs skyld, som en test. Det ligner meget det samme som AV-cables sælger til 5-6 gange så meget. Jeg har dog ikke umiddelbart mulighed for at teste det med 3D.
Billede fra Amazon: |
|
Hold jer fra simplyelectronics.net
|
|
joeblach
Super bruger Oprettet: 21-Maj-2006 Sted: Denmark, Greve Status: Offline Point: 454 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ellers har jeg et nyt tror jeg. Jeg lavet AV til daglig.. Du kan få et for 250..,
|
|
Samsung 46 D7005,Samsung, Samsung 40 LE 40M, Samsung LE32m61, Logitech Harmony ONE remote, Onkyo TX-SR608B, KEF Q series, WD TV LIVE, SONOS
|
|
Micky_dk
Funktioner
Tak(0)
|
DB89. Jeg tror ikke det kabel fra Amazon er til 3D. Jeg kan finde nogle steder hvor det står.
Men glæder mig da til at at di vurdering af det. Skrive du her i tråden når du har testet det? Joeblach. Det lyder interessant. Kan du linke til hvilken type? Hvor langt er det?
|
|
/Micky_dk
|
|
db89
Guld medlem Oprettet: 10-December-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 1758 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis det er det samme som det fra av-cables, hvilket jeg har en stærk mistanke om på grund af navn, udseende osv. så skulle det understøtte både 4k og 3D. Skal nok prøve på at komme med nogle erfaringer af kablet, bliver dog nok først om mindst 1,5 uge da jeg lige har et bachelorprojekt jeg skal have færdigt først. Kan dog som sagt ikke teste med 3D. Har heller ikke lige pt andre kabler på den længde at teste op imod.
|
|
Hold jer fra simplyelectronics.net
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |