|
Hvilken RAM til Mac mini? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kena ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-Maj-2006 Sted: Amager Status: Offline Point: 416 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-November-2013 kl. 22:00 |
Overvejer at forøge mængden af ram i min Mac mini(model fra 2012) fra de oprindelige 4 GB til 16 GB. Har set på Crucials hjemmeside hvor det koster 1100-1200 kr. Er det firma ok eller kan man finde ram bedre/billigere andetsteds?
|
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6693 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Crucial er ok, og har hurtig levering. Jeg har flere gange købt fra deres UK hjemmeside.
Du kan regne med at det ram Crucials program siger, at du kan bruge, er rigtigt. |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
kena ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-Maj-2006 Sted: Amager Status: Offline Point: 416 |
Tak skal du have. Så mangler jeg bare at der kommer lidt rabat i morgen
![]() |
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6693 |
Velbekomme. Der er flere Mac'er, hvor Apple skriver max 16 GB, men Crucial siger at de kan tage 32 GB. Jeg har set andre skrive, at der er korrekt. Men jeg har kun 16 GB i min.
|
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |