recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Muligvis problemer med PSU'en
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Muligvis problemer med PSU'en

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
FantaO Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 02-December-2013
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér FantaO Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Muligvis problemer med PSU'en
    Sendt: 02-December-2013 kl. 17:45
Hej alle sammen. Jeg har haft et problem i noget tid nu med at der kommer noget flimmer når jeg spiller krævende spil. Jeg har lige to billeder der kan illustrere det. http://imgur.com/a/jx631 - Billedet fryser når dette sker. Jeg mistænker PSU'en, men så igen, inden jeg købte nr. 2 GTX 660, virkede det fint. Men jeg har prøvet at tage den ene ud for nyligt men det samme problem kom, hvilket jeg synes er meget mystisk.

Skriver lige mit setup:

2x Evga Geforce 660 SC Sig 2
Asus Sabertooth 990 FX R2.0 mobo
Corsair CX750M PSU
16 GB Kingston HyperX
AMD FX 8350

Kan det være PSU der driller og ikke giver nok strøm. Eller kan det være en af GPU'erne der forvolder problemet. Synes det er meget mystisk, men også meget irreterende da jeg ikke kan presse min computer og sidder uden muligheden for at spille krævende spil.

På forhånd tak, endelig skriv hvis i mangler yderligere information.

Redigeret af FantaO - 02-December-2013 kl. 17:46
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2013 kl. 18:33
Den slags plejer nu mere at have med grafikkort og bundkort at gøre. hvis der er ustabilitet i PSU'en så ville du få en shutdown eller BSOD.
Til top
Steve Jones Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Juli-2010
Point: 1809
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2013 kl. 18:56
Hvad har du af temp. på dine gfx når du gamer? - lyder klart som en graffikfejl.
Til top
FantaO Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 02-December-2013
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér FantaO Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2013 kl. 19:11
Okay, jeg prøvede lige at bytte rundt på dem, det virker unaturligt, men jeg tror det har fikset det. Tester det lige i en lille time. Hvis der ikke kommer flere problemer så ved jeg ikke hvad der kunne have forudsaget det.

Redigeret af FantaO - 02-December-2013 kl. 19:12
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu