|
XBMC Fanart |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Morras ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2011 Sted: Dk Status: Offline Point: 8 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-December-2013 kl. 01:49 |
Hej...
Jeg er kørt lidt fast her... Jeg har hentet Tvillingerne og Julemanden afsnit. ( ja jeg er sur over det kommer så sent). Har så lagt det mellem alle mine serier. Men da der ikke er noget "cocer/fanart" så dukker det ikke frem. Hvordan får jeg evt vist de film og ting som ikke lige kan genkendes ved scanning? For lillemand skal jo kunne finde det når han får morgenmad :-).. Håber ikke lige det blev for kringlet. |
|
![]() |
|
Nick_S ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 385 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Navngiver du det korrekt? Der skal helst indgå s01e01 (såfremt det er sæson 1 og afsnit 1) i filnavnet. Jeg ved dog ikke om scraperen overhovedet har denne serie, så om det dermed ikke er muligt skal jeg ikke kunne sige
http://wiki.xbmc.org/index.php?title=Video_library/Naming_files/TV_shows |
|
![]() |
|
Morras ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2011 Sted: Dk Status: Offline Point: 8 |
Jeps navngiver korrekt.
Det er som om det kun er de kendte serier den finder |
|
![]() |
|
Nej scraperen har ikke serien. Men burde den så ikke blot vise en tom mappe?
|
|
![]() |
|
JBtv ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 92 |
En smule off topic, men jeg håber det går...
Hvordan har du hentet Tvillingerne og Julemanden ? Jeg er helt enig med dig - jeg synes også det kommer for sent. Desværre har jeg DVB-T (Boxer) og et CI+ kort og dermed kan jeg pt ikke optage TV2, men kun de frie DVB-T kanaler. Normalt er det godt nok da jeg egentligt ikke ser meget TV2, men lige i dette tilfælde er det irriterende. Jeg har som work-around tilmeldt mig til TV2 play for denne måned. Men jeg er interesseret i alternativer...
|
|
![]() |
|
DanielPT ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 752 |
Jeg fandt ud af det er smartes at vælge DK og ikke ENG som mine serier ligger i. Så søger den først på DK så efterfølgende som ENG.
|
|
Min bio: http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=117177
|
|
![]() |
|
Arhh men brude den ikke kunne komme til at vise et eller andet blank, så man ikke skal ind i filer og den vej rundt finde serien ?
|
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Du bliver nok nødt til selv, at lægge lidt arbejde i det. Gå ind på thetvdb.com og opret serien. Så må du selv tilføje fanart og bannere. Det er sådan det fungerer med alle andre serier også. Det er rent brugerstyret. Så når man støder på en serie, som ikke er der, så må man give noget igen, for alt det man har fået af alle de andre.
|
|
![]() |
|
Det er fair :-).
Så prøver jeg lige det. Tak for hjælp... Er det det samme film ? |
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Det er bare på themoviedb.com
|
|
![]() |
|
DanielPT ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 752 |
Men du skal lige være sikker på den ikke findes i forvejen :)
|
|
Min bio: http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=117177
|
|
![]() |
|
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3793 |
beinger lige lidt liv i den her igen.
Jeg har igen sat xbmc op med rippet indhold. Når jeg går i film og serier, får jeg covers at bladre i, ligeså snart jeg trykker ind fra menu start. Det kunne jeg godt tænke mig på min musik og billeder også. Nogen der ved hvordan det gøres? Nu kommer jeg fra menuskærmen ind til en liste/sti. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |