|
Sony Xeperia Z i "dvale" |
Besvar |
Forfatter | |
herognu
Super bruger Oprettet: 13-April-2010 Sted: Denmark Status: Offline Point: 374 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 06-December-2013 kl. 08:38 |
Da jeg i går tog min nykøbte Xperia Z i brug skulle jeg opdatere den, hvilket jeg gjorde med en USB-forbindelse til min bærbar.
Desværre skete der det at min bærbar løb tør for strøm midt under opdateringen og siden har jeg ikke kunne starte min nye smartphone. Hvis jeg sætter den til den bærbare igen kan jeg se at der kommer lys i displayet og at den forsøger at starte op ind i mellem, men ikke formår det. Det er jo en telefon hvor batteriet er indbygget og jeg kan derfor ikke forsøge at pille det ud og genstarte. Hvad gør jeg nu? |
|
JensJ
Bruger Oprettet: 05-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 55 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det lyder lidt som "sleep of death" har selv prøvet det en enklet gang inden jeg fik opdateret min Tab Z, inden jeg fik opdateret den,
Så prøv at holde volume up + power knappen nede i 10 sek. det bragte min til live igen.
|
|
P55vt60y|pioneer Sc Lx87|Kef 5005.2|PS3|Supra Hdmi|WyreWizzard Spellbinder HT kabler|
|
|
herognu
Funktioner
Tak(0)
|
Nu har jeg prøvet det og det er det samme, den starter op med at der står Sony på skærmen og så lukker den ned igen?
Jeg fandt også rådet her: http://www.sonymobile.com/global-en/support/faq/xperia-z/troubleshooting/have-you-tried-this-xperia-z/ hvor de skriver man skal slippe knapperne efter den vibrerer 3 gange, men lige lidt hjælper det??? |
|
JensJ
Bruger Oprettet: 05-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 55 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det smager lidt af en tur til rep.
|
|
P55vt60y|pioneer Sc Lx87|Kef 5005.2|PS3|Supra Hdmi|WyreWizzard Spellbinder HT kabler|
|
|
filmtosse
Bruger Oprettet: 19-April-2005 Status: Offline Point: 158 |
Funktioner
Tak(0)
|
Prøv at se om du kan gennemføre opdateringen via dette program fra Sony
Her skal mobilen nemlig værre slukket når den skal opdateres og tændes på en speciel måde, det kan være det kan lade sig gøre, der er en step by step forklaring i programmet
|
|
Vi holder ikke op med at lege, bare fordi vi bliver ældre. Vi bliver ældre, hvis vi stopper med at lege.
|
|
herognu
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for det, men jeg har prøvet samme procedure hvilket ikke hjælper da programmet ikke kan registrere telefonen når den skal forbinde den med pc. Jeg har nu aftalt med forhandler, at den skal sendes ind, så kan jeg sidde her og vente på at mintelefon kommer tilbage.
Redigeret af herognu - 06-December-2013 kl. 13:49 |
|
filmtosse
Bruger Oprettet: 19-April-2005 Status: Offline Point: 158 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvor trist
Held og lykke med det
|
|
Vi holder ikke op med at lege, bare fordi vi bliver ældre. Vi bliver ældre, hvis vi stopper med at lege.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |