recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Android udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sony Xeperia Z i "dvale"
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sony Xeperia Z i "dvale"

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
herognu Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 13-April-2010
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 374
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér herognu Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Sony Xeperia Z i "dvale"
    Sendt: 06-December-2013 kl. 08:38
Da jeg i går tog min nykøbte Xperia Z i brug skulle jeg opdatere den, hvilket jeg gjorde med en USB-forbindelse til min bærbar.

Desværre skete der det at min bærbar løb tør for strøm midt under opdateringen og siden har jeg ikke kunne starte min nye smartphone. Hvis jeg sætter den til den bærbare igen kan jeg se at der kommer lys i displayet og at den forsøger at starte op ind i mellem, men ikke formår det.

Det er jo en telefon hvor batteriet er indbygget og jeg kan derfor ikke forsøge at pille det ud og genstarte. Hvad gør jeg nu?
Til top
JensJ Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-November-2007
Point: 55
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JensJ Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-December-2013 kl. 09:22
Det lyder lidt som "sleep of death" har selv prøvet det en enklet gang inden jeg fik opdateret min Tab Z, inden jeg fik opdateret den,

Så prøv at holde volume up + power knappen nede i 10 sek. det bragte min til live igen.  
P55vt60y|pioneer Sc Lx87|Kef 5005.2|PS3|Supra Hdmi|WyreWizzard Spellbinder HT kabler|
Til top
herognu Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér herognu Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-December-2013 kl. 09:49
Nu har jeg prøvet det og det er det samme, den starter op med at der står Sony på skærmen og så lukker den ned igen?

hvor de skriver man skal slippe knapperne efter den vibrerer 3 gange, men lige lidt hjælper det???
Cry
Til top
JensJ Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-November-2007
Point: 55
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JensJ Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-December-2013 kl. 09:58
Det smager lidt af en tur til rep. Disapprove 
P55vt60y|pioneer Sc Lx87|Kef 5005.2|PS3|Supra Hdmi|WyreWizzard Spellbinder HT kabler|
Til top
filmtosse Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 19-April-2005
Point: 158
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér filmtosse Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-December-2013 kl. 13:32
Prøv at se om du kan gennemføre opdateringen via dette program fra Sony

Her skal mobilen nemlig værre slukket når den skal opdateres og tændes på en speciel måde, det kan være det kan lade sig gøre, der er en step by step forklaring i programmet
Vi holder ikke op med at lege, bare fordi vi bliver ældre. Vi bliver ældre, hvis vi stopper med at lege.
Til top
herognu Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér herognu Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-December-2013 kl. 13:46
Oprindeligt skrevet af filmtosse filmtosse skrev:

Prøv at se om du kan gennemføre opdateringen via dette program fra Sony

Her skal mobilen nemlig værre slukket når den skal opdateres og tændes på en speciel måde, det kan være det kan lade sig gøre, der er en step by step forklaring i programmet

Tak for det, men jeg har prøvet samme procedure hvilket ikke hjælper da programmet ikke kan registrere telefonen når den skal forbinde den med pc.

Jeg har nu aftalt med forhandler, at den skal sendes ind, så kan jeg sidde her og vente på at mintelefon kommer tilbage. Disapprove

Redigeret af herognu - 06-December-2013 kl. 13:49
Til top
filmtosse Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 19-April-2005
Point: 158
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér filmtosse Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-December-2013 kl. 14:02
Hvor trist

Held og lykke med det
Vi holder ikke op med at lege, bare fordi vi bliver ældre. Vi bliver ældre, hvis vi stopper med at lege.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu