recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - PS4 Oplever en del fejl :-(
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

PS4 Oplever en del fejl :-(

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Sbht Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 507
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sbht Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: PS4 Oplever en del fejl :-(
    Sendt: 07-December-2013 kl. 00:45
Hej,

Jeg har pt. kun Need For Speed til PS4, men oplever tit at jeg midt i spillet bliver smidt ud af et race, så skriver den migrating servers eller noget i den stil?

Derudover oplever jeg tit at spille crasher helt med en error og jeg skal beskrive fejlen og sende beskeden til Sony.

Ellers oplever jeg især her til aften at jeg bliver logget af PSN, da jeg tændte den ville den slet ikke log mig på, og den bad mig ændre min kode til PSN før den ville log mig på, da det var gjort ville den gerne log mig på, men bliver tit logget af.

Live video virkede men pludselig virkede det ikke længere, den stod blot og snurrede.

Jeg har tjekket netværk og den viser at der er fin forbindelse med 51/47Mbit (vi har 50/50 fiber)

Den bliver ikke overophedet eller noget, den er kun håndlun og blæseren køre med lav opdrejninger kan jeg høre.

Andre end mig der oplever problemer?
Til top
Sbht Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sbht Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-December-2013 kl. 11:27
Hmm... Måske bare hos mig så, siden ingen andre skriver :-D
Til top
Kennethxyz Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 07-Januar-2008
Point: 269
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kennethxyz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-December-2013 kl. 11:50
Jeg har ingen af de problemer du nævner, men jeg har også NFS og jeg havde store problemer med at installere det.
Det er desværre typisk EA at der er problemer med deres spil. Så noget af grunden kan måske ligge der.
Sony KDL-55AF8
Sony Playstation 5
Mac Mini
Til top
Sbht Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sbht Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-December-2013 kl. 12:15
Oprindeligt skrevet af Kennethxyz Kennethxyz skrev:

Jeg har ingen af de problemer du nævner, men jeg har også NFS og jeg havde store problemer med at installere det.
Det er desværre typisk EA at der er problemer med deres spil. Så noget af grunden kan måske ligge der.

Så du har ikke problemer med at spille crasher med en Error og så skal du sende en besked ind til Sony ?

Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Point: 3701
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zulfo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-December-2013 kl. 12:46
Jeg har ikke haft et crash i NFS, men jeg har prøvet "Host Migration et par gange, men det er ganske normalt når ham der hoster smutter af.

Men Battlefield til gengæld - fårk det er et stort clusterfuck af fejl, det er næsten værre end på pc!
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
Sbht Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sbht Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-December-2013 kl. 22:42
Oprindeligt skrevet af zulfo zulfo skrev:

Jeg har ikke haft et crash i NFS, men jeg har prøvet "Host Migration et par gange, men det er ganske normalt når ham der hoster smutter af.

Men Battlefield til gengæld - fårk det er et stort clusterfuck af fejl, det er næsten værre end på pc!

Jeg er få sekunder fra at købe BF4, så du vil måske anbefale at man lader være?

Siden fredag har jeg faktisk ikke oplevet at spille crasher, så det er da positivt, jeg var ved at blive bange for om min PS4 var i stykker.

Men spøjste at jeg pludselig ikke kunne logge på PSN og jeg blev bedt om at ændre kode, jeg ved ikke hvad der forgik.
Til top
Matzon Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 28-November-2006
Point: 345
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Matzon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-December-2013 kl. 23:35
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Point: 3701
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zulfo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-December-2013 kl. 08:40
Oprindeligt skrevet af Sbht Sbht skrev:

Oprindeligt skrevet af zulfo zulfo skrev:

Jeg er få sekunder fra at købe BF4, så du vil måske anbefale at man lader være?

Jeg ville vente til efter den kommende patch - eller købe det for at spille singleplayer campaign delen, og så spille multiplayer når skidtet er patchet...
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu