|
Nyt tv min. 50 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Slotski ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-November-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 159 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-December-2013 kl. 20:25 |
Så er det ved at være på tide at skifte tv. Lige nu har vi 2 stk 50" henholdsvis et ældre panasonic, efterhånden 7-8 år, samt pio KRP 500AW.
Jeg kunne godt tænke mig en 50 eller 55" LED, er der nogen der har gode råd til mærke og model, hvis jeg som udgangspunkt kigger på Samsung, Sony, Philips og Panasonic.. Ser frem til at høre gode forslag, et af de vigtigste punkter er at det er pænt, altså flot design... Dbh. Martin
|
|
![]() |
|
Skyum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4169 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Skiftede mit PDP-LX 508D ud med mit nuværende Samsung 9005 som er et LED.
Jeg er SUPER tilfreds. Har ikke fortrudt et sekund. |
|
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
|
|
![]() |
|
Slotski ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-November-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 159 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
75 bliver nok lidt for voldsomt, har i første omgang kig på 55" og 60", men kan selvfølgelig kigge på samme serie i Samsung. Er Sharp noget værd i forhold til samsung?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |