|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Pede8000 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2006 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 2589 |
![]() Sendt: 15-September-2006 kl. 11:28 |
Hejsa!! Er der nogen der har erfaringer med denne??? http://kableronline.dk/oscommerce_st/catalog/hdmi-omskifter- boks-p-98.html Mit Tv har DVI indgang...er det et problem i forbindelse m omskifteren??? Håber på at der sidder en klog m/k der kender til dettte..!! På forhånd tak!! |
|
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3
|
|
![]() |
|
Pede8000 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2006 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 2589 |
![]() |
UPS mente naturligvis HDMI/ DVI...So sorry!!!
![]() |
|
![]() |
|
musicus ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Juli-2006 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 2149 |
![]() |
Det ligner til forveksling den model jeg selv anvender. Fungerer fint. Mit TV har også kun DVI-indgang, men man skal så bare bruge et HDMI/DVI-kabel imellem fjernsynet DVI-indgang og boxens HDMI-output.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |